Forum > Demolåtar

FLYTTAT - Eko Black Death - omdöpt

<< < (7/16) > >>

Emulator:

--- Citat från: Eko skrivet 22.10.2008, 21:17:10 ---Jo det blir halv fart eller nåt på dom också men digerdöden hade tre varianter och i ett av fallen dog man samma dag som symptomen uppträdde i de övriga tog det tre till fem dagar.

Just nu letar jag efter en kyrkklocka har du nåt tips?

Eko

--- Slut citat ---

www.soundsnap.com kanske kan funka :)

Eddi:
Kul tips Emu men hur gör man för att f in ljudet i Cubase?
Mvh Eko

mahan:
I am using the one and only.... CUBASE
men har inte sluppit längre än till SX3,
och kommer knappast att uppdatera, bara för uppdaterandets skull!

När du skickar din låt som MP3 så klarar det sig

IKEN:

--- Citat från: Eko skrivet 24.10.2008, 20:34:45 ---MaxB och Jay - jag vet att ni inte gillar eko men va tusan nu har jag ju tagit bort i princip allt eko från refrängen, att det ligger lite kvar i versen hänger ihop med det ödesstämda på slätten i england där kyrkklockorna klämtar i ett för varje digerdöding. Nuvarande version jämfört med tidigare är i princip ekofritt ju! Tidigare:  http://www.wideworld.se/music/BlackDeath2.mp3

Johan du får en trumlös mp3 senare i natt (vi tycks ju vara nattugglorna här :D )

Eko (i stort sett utan eko)

--- Slut citat ---
Det är lite väl mycket reverb på sången Eddi,inte bara i refrengen, utan i hela låten,ta bort det,din röst håller utan det,tro mej.... ;)
Någon sa badrum,det beskriver lite hur det låter....
När du tar i,faan vilken röst!!!!!! mer av det..
MEN,ta bort delayet/reverbet helt,vet inte hur/vad du gör här,men ta bort''alla'' effekter på sången.Lyssna på den senaste jag lagt ut med Badlands och mej,där är sången nästan helt torr (för torr enl.vissa )jag vill höra hur du låter,inte ditt badrum....kliv ut ur garderoben nu Eddi!!!! :D
Pretty pretty pleaseeeeeee :)

Eddi:
Du är för skojig Iken - skulle jag kliva ut ur garderoben haha nehejdu det vågar jag icke :D
Eko (vi får väl se hur det slutar när de finska trumvirvlarna har talat)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion