Forum > Demolåtar

karl-fly

<< < (5/6) > >>

karl:
Emu...lugnt  B)

Tack Åsa...vet inte vad jag ska komma upp med för att få den "att lyfta" men får grunna på det....Ja, stämmorna är inte på samma  notblad  :unsure: ...kanske bara kör en copy på första...tnx

Kornstad...ska se över mixen nästa gång i studion...och kanske kör en virtuell lapsteel ist....
tnx

Equality....den får vara spår 4 på plattan som en mellanlåt i väntan på harmonibrytet  B) tack....

(C)lemens....kul att du tycker den är klar ...RMX funkar bra för att få till gunget....Hörs / Ok

mahan...tack för lyssningarna...."icke gröten" är säkert mer tur än skicklighet,hade versen klar hemma kvällen innan och prodden är två timmar i studion men med spectrasonics Trilogy,Atmosphere och RMX och grundljuden där är väl så pass bra så det funkar...orgeln du hör är B3 Nord electron....kul att du gillar

Allt gott /  karl

MaxB:
Hmmm, snäll intetsägande musik  ;)
Lyssnade nyss på Perras Dressing for party och kommenterade den. Där var det fart minsann  :P
Get me right, I'm kidding.

Gillas, men inte mer än så just nu, pga arbetsstressen...  :wacko:

karl:
 :unsure: hmmm.....lyssnade du på texten, musiken Ja, easylistening.....
Allt gott / karl  :rolleyes:
--- Citat från: MaxB skrivet 21.10.2008, 12:43:13 ---Hmmm, snäll intetsägande musik  ;)
Lyssnade nyss på Perras Dressing for party och kommenterade den. Där var det fart minsann  :P

--- Slut citat ---

MaxB:

--- Citat från: karl skrivet 21.10.2008, 18:31:45 --- :unsure: hmmm.....lyssnade du på texten, musiken Ja, easylistening.....
--- Citat från: MaxB skrivet 21.10.2008, 12:43:13 ---Hmmm, snäll intetsägande musik  ;)

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Sorry, totalt sönderstressad under arbetstid -> kollegorna på lunch -> snabbt nu -> lyssna på några av låtarna på KR... -> fel tillfälle att lyssna. Men det tillfälle jag har. Ska se om jag kan lyssna i lugn och ro...

karl:
lugnt.../ karl
--- Citat från: MaxB skrivet 21.10.2008, 19:24:50 ---
--- Citat från: karl skrivet 21.10.2008, 18:31:45 --- :unsure: hmmm.....lyssnade du på texten, musiken Ja, easylistening.....

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Sorry, totalt sönderstressad under arbetstid -> kollegorna på lunch -> snabbt nu -> lyssna på några av låtarna på KR... -> fel tillfälle att lyssna. Men det tillfälle jag har. Ska se om jag kan lyssna i lugn och ro...

--- Slut citat ---

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion