Forum > Färdiga produktioner
mymessedupmind - acid fram till jul
freddy:
Fick lite Onkel kånkel-vibbar fan. Haha, fast mer seriöst och lite argare kanske. Härligt blött ljud som är störigt som fan, speciellt i lurar. Kul låt även om det inte är min grej :D Den kan nog med fördel göras i en tysk version.
Emulator:
--- Citat från: mahan skrivet 17.10.2008, 13:59:21 ---
--- Citat från: lnetzel skrivet 17.10.2008, 11:41:17 ---No emulators, no clones, no bullshit!
--- Slut citat ---
Ha haa, få se vad Emulatorn tycker om den sloganen! :lol:
--- Slut citat ---
wtf? :blink:
:)
jorå. låter lite acidmys. inte min påse, som du själv skrev i första inlägget :D
brynolf:
--- Citat från: freddy skrivet 20.10.2008, 19:04:33 ---Fick lite Onkel kånkel-vibbar fan. Haha, fast mer seriöst och lite argare kanske. Härligt blött ljud som är störigt som fan, speciellt i lurar. Kul låt även om det inte är min grej :D Den kan nog med fördel göras i en tysk version.
--- Slut citat ---
När gjorde Onkel acid senast? :huh:
Emulator:
--- Citat från: brynolf skrivet 21.10.2008, 01:17:18 ---
--- Citat från: freddy skrivet 20.10.2008, 19:04:33 ---Fick lite Onkel kånkel-vibbar fan. Haha, fast mer seriöst och lite argare kanske. Härligt blött ljud som är störigt som fan, speciellt i lurar. Kul låt även om det inte är min grej :D Den kan nog med fördel göras i en tysk version.
--- Slut citat ---
När gjorde Onkel acid senast? :huh:
--- Slut citat ---
mindset. uttryck. stil. typ? ;)
lnetzel:
Här gör man acid och blir jämförd med Onkel Kånkel... det är jag som skall säga wtf?! :)
Fast varför inte, "Martin Ljungs ..." i acid remix... mmmm
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida