Forum > Demolåtar

Perrra - Dressing for a party tonight!

<< < (3/7) > >>

MaxB:
Heja Perra (viftar med flaggor).
I kind of hate this kind of music - but you do it well!!!

Emulator:
jag skulle inte kunna göra det här om jag försökte, riktigt klockrent. På minner om "koto plays synthesizer hits"

Riktigt jäkla bra. som om nån avsomnad 80talsmusiker blivit uppvaknad ur en 25årig koma och får tillgång till moderna pryttlar.

lite nana hedin på detta så?

perrra:
Ja lite åt KOTO hållet har du fan rätt i, även om jag inte tänkte speciellt mkt på det när jag skrev o prodda det :)

Men det är jäkligt kul att höra att ni gillar det .
Jag tycker dom 80-talspukorna från min Roland XP10 gjorde sig rätt bra också.. det fick det lilla extra he he .
Roligt att man har nytta av dom gamla rackarna ibland .. 

Komiskt att den preset hette "Disco Drums" haha... sen fanns det "Rock drums" och 8 till :)

Jag ska försöka göra 1 eller 2 till i samma genre och försöka hypa det så jag får ut det!

Denna skulle passa tex Agnes nästa singel efter hennes "On and on" tycker ja :)

Text o melodi är nu klar, ska bara få upp frugan ur sängen för hon ligger förkyld :)

lnetzel:
Oj, det var rackarnas vilken skilland det blev och vad skön scotch känsla det blev. Det var som tusan, jag har lyssnat två gånger utan att bli irriterad på musikstilen nu:)

Bra ljudbild. Bra proddat!

perrra:

--- Citat från: lnetzel skrivet 20.10.2008, 14:08:44 ---Oj, det var rackarnas vilken skilland det blev och vad skön scotch känsla det blev. Det var som tusan, jag har lyssnat två gånger utan att bli irriterad på musikstilen nu:)

Bra ljudbild. Bra proddat!

--- Slut citat ---

Tack så jättemycket ... vääärmer :) :) :)

Ni ska få slutprodden med sång inom kort :)
 :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion