Kontrollrummet

STATISTIK på personlig nivå

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Har tydligen fastnat för statistiken nu, andra inlägget om det på kort tid :)

Det som kanske lite stör gällande medlemmens allmänna statistik är att den noterar aktivitet i skräpkorgen. Har nångång försökt städa upp efter mej och slängt felaktiga o slutbehandlade inlägg i skräpkorgen och det tycks nu leda till att skräpkorgen toppar "de populäraste tavlorna utifrån aktivitet".

kolla här:
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=profile;u=319;sa=statPanel

Sku man möjligen kunna fixa detta, för jag idkar definitivt ingen "aktivitet" i skräpkrgen :wacko:


h.  mahan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
bra poäng helt klart!
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
haha så besatt av statistik!!
get educated!!  :lol:
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Till Admin.

Är grejen i detta inlägg sånt som kommer att tas i beaktande i samband med profiljusteringen?


h.  mahan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad tsmalmbe

Nej, det hur forumet räknar statistik kommer inte att ändras på något sätt. Det som ändras är specifikt profilsidan, det som syns när du klickar mitt namn.

.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Plocka då hellre bort den personliga statistiken, den ger ju felaktiga uppgifter, eller :unsure:



EDIT: DE populäraste tavlorna utifrån aktivitet i min statistik är NYBÖRJARE o SKRÄPKORG :angry:
« Senast ändrad: 04.04.2007, 22:35:58 by mahan »
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad tsmalmbe

De populäraste tavlorna utifrån aktivitet berättar endast hur stor andel av den specifika tavlans inlägg du har (i procent). Så statistiken är korrekt, om det finns 10 inlägg i skräpet, och du har 2 av dem, så har du en 20% andel. Det berättar alltså inte något om dina helhetsaktivitet på forumet, endast om enskilda tavlor.

En bättre bild av din aktivitet för du från De populäraste tavlorna utifrån antal inlägg, där det är det absoluta antalet inlägg som tas i beaktande.

Statistiken är en integral del av forumfunktionerna, och pga. en hel massa skäl kommer den inte att röras på något sätt alls. Det finns inga inställningsmöjligheter för statistiken.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
De populäraste tavlorna utifrån aktivitet berättar endast hur stor andel av den specifika tavlans inlägg du har (i procent). Så statistiken är korrekt, om det finns 10 inlägg i skräpet, och du har 2 av dem, så har du en 20% andel. Det berättar alltså inte något om dina helhetsaktivitet på forumet, endast om enskilda tavlor.

En bättre bild av din aktivitet för du från De populäraste tavlorna utifrån antal inlägg, där det är det absoluta antalet inlägg som tas i beaktande.

Statistiken är en integral del av forumfunktionerna, och pga. en hel massa skäl kommer den inte att röras på något sätt alls. Det finns inga inställningsmöjligheter för statistiken.


Tnkx

OK Rubriken för stat.tavlan e ju faktiskt inte den bästa men med din förklaring kan jag tänka mig att avsluta denna tråd, tillsvidare ;)
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............