Forum > Demolåtar

-

<< < (2/7) > >>

mahan:

--- Citat från: Light Head skrivet 05.04.2007, 09:23:28 ---tsmalmbe, du får skaffa dig PA-lurar som vi alla andra..   B)

Jag märkte inget i mina PC-högtalare, men skall lyssna efter detta jag oxo.

--- Slut citat ---

Hejssa!
Håller med Ts. Det är samma sak som jag kanske lite klumpigare försökte få fran i mitt tidigare inlägg. ;)

h.  mahan

Linkowich:
Tack mahan, Light Head och tsmalmbe för lyssningen!  :)

mahan & Light Head: Kul att ni gillar det! Ja sista refrängen kanske skulle må bra av lite variation. Funderar på om man skulle lägga fler sångfigurer och kanske en gitarr. Möjligen lägga lite mer element i beatet mot slutet också.

mahan & tsmalmbe: Glitcharna går inte hem i Finland, det är ett som är säkert!  :lol:
Bakgrundsstoryn är att jag samlade på mig en drös med oljud (kabelbrum, bit-knaster osv..) som blev till ett par beats som blev till låtidéer. Så för mig känns det som de ÄR ~breakz-låtarna.  :P

Vi får se om fler vill lyssna! Om ingen gillar glitcharna så får jag väl döda mina darlings och göra helt "vanliga" låtar...  *snyft*

Light Head:
Autechre är ju grymma på clicks, pops, glitches och så vidare..

mahan:
Jo jo men...
Kritiken gäller soundet på blitzen klytzen glitchen eller va de nu heter, helt av hälsoskäl, det gör ont i öronen för fa... :)

Håll dom hjärna med men med humant sound :D

h.  mahan

Linkowich:

--- Citat från: mahan skrivet 05.04.2007, 15:29:22 ---Jo jo men...
Kritiken gäller soundet på blitzen klytzen glitchen eller va de nu heter, helt av hälsoskäl, det gör ont i öronen för fa... :)

Håll dom hjärna med men med humant sound :D

h.  mahan

--- Slut citat ---

:lol: Det SKA göra ont, mahan! Precis som livet självt!

Nä som sagt, jag är inte omöjlig om det visar sig att fler tycker som ni. Det går ju alltid att dra ner på mängden och nivån...

Haha "Blitzen klytzen"!!! Underbart! Det blir namnet på nästa låt, tillägnad dig mahan! :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion