Forum > Demolåtar

Perrra - Don't say goodbye

(1/3) > >>

perrra:
      LÅTNAMN:             Don't say goodbye
      ARTIST/GRUPP:      Majcus Pejjja Persson
      GENRE:                 pop
      LÅTLÄNGD:            2:05
      KOMPOSITÖR:        Perrra
      TEXT:                   Perrra
      EV. MEDVERKANDE:  JAG SJÄLV PÅ ALLA GUROR!!!! första låten :D
      INSPELNINGSÅR:     2008
      FORMAT:               mp3

Jaaa.. Då har jag satt mig och skrivit nåt nytt igen då... blev 4 låtar denna veckan .. älskar att kunna jobba med musik på halvtid nu faktiskt!
Jag är jävligt stolt över att ha spelat alla gitarrer själv, efter jag tränat så jäkla mkt på det utan att egentligen kunna spela, så börjar jag komma frammåt iallafall och det är så jäkla kul!
Jag har fan inte spelat på mitt piano på skitlänge  :blink:

Ingen klar låt, och texten skrivs förmodlingen om lite också.

Sång o kör inspelad med Röde NT-1 mick.

http://mirror.perrra.nu/Perrra-dont_say_goodbye.mp3

/Perrra

SteveHarris:
Bra pop låt, inte kanske min favorit genre men fungerar ändå, heartache snyft låt :D

Emulator:
jafanken, detta gillade jag :) snyggt lagda gitarrer. Bra sång tycker jag. låter lite...konstlat? om sången... ansträngt kasnke eller något. försök lite mer avslappnad sång. äh. kanske inte. men bra pipa har du ju. tycker du har utvecklats riktigt mycket på sången senaste året?

nice :)

Eddi:
Ja denna gillades mer än dina andra - är det månne gittarerna som gör det? Vad kör du för trummor Perra låter jäkligt bra.
Eko

perrra:
Tackar Eko :)

Jag har fan lagt ner min själ i dessa gitarrer, mickat upp allting , vart för jävla doktii :)
Jag kan inte spela gitarr men försöker lära mig, och det känns kul att kunna göra det själv också!

Och trummorna är DJONAS (Jonas Ekestubbe) trummkit i EZdrummer .. på nåt jävla sätt får han till soundet skitbra, jag har självklart programmerat dom, men inställningarna snodde jag från djonas, ett projekt.

Jag har en fil som heter "BRATRUMMMMM.cpr" om du vill ha he he he

Tack för fina kommentarer!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion