Forum > Färdiga produktioner
ThomasJ-Hösttider
Emulator:
jag lyssnar tyärr inte klart på hela här. introt är intressant en kort stund, sen blir det mest rörigt. inte infernaliskt och pampigt som man vill ha det, utan rörigt. Trummorna tycker jag låter helt fel på något sätt. det ligger utanför ljudbilden och låter stressat.
Jag kunde faktiskt se den med mer pumpande klassiskt tråkkomp. ta den mer mot trance på något sätt, så den blir suggestivt enformig istället för tråkigt enformigt. Om det går att begripa sig på en sån konstig mening :lol:
Tyvärr, föll mig inte alls i smaken.
Antimon:
Jag gillar andra halvan mer än första, när rytmerna får lite mer liv. Där är ett stort hål i mitten av frekvensspekrat som får hela grejen att kännas som ett långt intro - man väntar hela tiden på en liten switch som modifierar och släpper in mellanregistret.
/Stefan
freddy:
Känns vass när man lyssnar i lurar. Tycker det verkar som du lagt något konstigt som mastring i slutet, låter burk och ljuden är lite dämpade, det kanske är en mening med det, men inget jag gillar heller.
Enformigt och tråkigt blir detta, tyvärr. Det enda positiva jag kan säga är att det känns en aning eget, men jag vet inte om någon vill lyssna på detta, eller dansa till kanske?
Ingen musik jag heller lyssnar på, så ta min kritik därefter :D
Lådan:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 12.10.2008, 00:05:29 --- När trummorna kommer in känns de som en flåsig hund som jagar. Skulle ha sänkt tempot en aning.
--- Slut citat ---
Flåsig hund som jagar är väl lite meningen.
Tack för feedback ang mixen.
--- Citat från: Eko skrivet 12.10.2008, 00:08:27 ---Om målet är att skapa en unison enformighet så tycker jag att du har lyckats över förväntan.
Eko
--- Slut citat ---
Vet inte vad det betyder men är väl kanske så jag velat ha det? Har faktist ingen aning.
Tänker väl rätt mycket på dansgolv runt halv ett på kvällen på nån skum klubb eller nånstan i ett grustag.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida