Jocke...Det mesta går på inspiration och jag skrev versen kvällen innan hemma och dagen efter i studion hade jag bara versen till en början och sen kom B-temat som jag inte egentligen tyckte passa förrän trummorna kom dit men visst dom kanske är lite för på...men tror också dom kan sätta sig efter x antal lyssningar...ska testa halvtempo om det finns en knapp i addictive drums annars pallar jag inte hålla på

tack för lyssning och jag är glad att du gillar i stort

/ karl
equality...Ja det är K2:an men jag kör med ett ganska skumt reverb emellanåt...inte alls samma öppna sound som du gör så bra...ska nog spela in mer i sångbåset men det blir bekvämt att bara sitta framför datorn och gala...."live" jag skriker till / karl
tack stajo....då är det du och jag mot alla andra som inte tycker trummorna funkar...

/ karl
Yllet...tack för lyssning,önskar jag kunde få till dina prodds i mina låtar iaf få koll på nivåer och dyl. nu är det som det är...ska nog lägga om sången fast då i sångbåset och få med en polare på virveltrumma så det blir the real thing.../ karl
Antimon...juste namn du har,välkommen förresten....har fått kommentaren förut och tar det mer som en komplimang....hellre honom än Gessle...vilken version lyssnade du på? den första med mycket reverb var det mycket av dränkta strängar men lite mer sparsamt på den med mindre...kul att du gillar..../ karl