Forum > Demolåtar

Ny slaskdemo från BADLANDS och IKEN..

<< < (3/5) > >>

Eddi:
På förra låten så lät Janne bättre så det här kan bli hur bra som helst. Skön grund.. :D
Eko

badlands:

--- Citat från: Eko skrivet 12.10.2008, 01:44:07 ---På förra låten så lät Janne bättre så det här kan bli hur bra som helst. Skön grund.. :D
Eko

--- Slut citat ---

Tackar för detta Eko och ni andra.... :wub:
Ska göra mitt bästa för att dels lyfta sången men även få till mera Knopfler plink  ;)

Emulator:
jomenvisst. skönt basljud. Skönt knopflerskt plock helt klart. basen slår igenom nånstans strax efter 1:30

Sången låter ju lite onyanserad och sur, men det fixar du va?  OM du nu inte fixar surheten så tror jag att du kan köra ännu mer pratstuk ala knopfler faktiskt. kan säkert fungera.

Tyckte det va riktigt skönt lunk detta :)

equality:
Dylan och Knopfler låter intressant och de kunde låta lika varandra. Mer Dylan än Knopfler tycker jag också. Dylan är ju en murbräcka för oss som inte är så sångtonsäkra och i den här typen av låtar kan det t o m bidra till uttrycket. Mal på lite för samma för att fånga mig helt. Mer fills som sagt skulle hålla intresset uppe. Men inte oävet, det finns en stämning, nerv som är fängslande. Borde lyssna mer på texten. Kanske kan lägga upp den vartefter låtbygget fortskrider?

mahan:
Tjou BADLANDS!
Tycks likadant med Obbnäsgänget att whiskyångorna tyx köra det mesta  av bandandet! Jovisst! :D
Kommer att lyssna på detta alsater eftar att whiskyågorna har lämnat mitt indre!
KÖR HÅRT BANDET!

h.  jiohan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion