Forum > Färdiga produktioner
karl-The Spring
karl:
LÅTNAMN: The Spring
GENRE: easy listening
KOMPOSITÖR:karl
PRODUCENT: karl
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
LÄNK:The Spring
LÄNK:The Spring mindre reverb
En låt som kom ikväll....tar gärna kritik från lågt till högt om allt och inget...
Allt gott / karl
Emulator:
Bra låt det här. Tycker du fått till ett bra och intressant arr som gör att man vill fortsätta lyssna.
Några saker som kommer i mitt huvud när jag lyssnar.
mycket diskant på sången, den låter vass och skär lite i öronen.
Andra bastonen (bouu i bo-bouuu) låter otajt. Det händer någon gång mer med basen.
marschtrummorna är jag inte riktigt kompis med. det låter mer skramligt "stökigt" än skramligt "intressant". När de startar får man också nån off-beatkänsla.
mixen känns het i de lägre registren mot slutet, låter som något klipper.
Sången känns lite wide i stereobilden ibland.
I övrigt tycker jag om den. jag tycker du fått till en kalasprestation röstmässigt, och som sagt, arret är lysande.
my 2.
karl:
Tnx Emu...DU har förmodligen rätt i allt och tar mig en titt på det nästa gång jag är i studion...men kul att du gillar arret.... B) / karl
Stolle:
Överlag bra arr och sång men jag störde mig lite på han kör-killen ute till höger ibland. Lite väl ansträngt och svajjigt stundtals. Överlag gillar jag nog ditt låga sångregister bättre än det höga. Inledningen känns riktigt riktigt bra men sen tappar jag fokus på låten lite någonstans vid mitten. Då börjar det låta lite spretigt.
MaxB:
Tråkig kommentar kanske men hinner inte mer -> Good!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida