Forum > Färdiga produktioner

Mid evil

<< < (11/13) > >>

mahan:
Tjou Wernis!
TRedje gången gillt, allt börjar ju  hitta sina platser, enda som jag kan såga på mer är trumsoundet, och i nåt skede har jag väl kommenterat att trumnivån e för hög. Lite vassare ljud på virvelkaggen och lite mer dämpat click på baskaggen.....

fast va fan.. måste sluta med mina småpetigheter nu, låten e ju bra som är !
Najs work!

h. johan

Wernborg:

--- Citat från: mahan skrivet 16.11.2008, 01:56:00 ---Tjou Wernis!
TRedje gången gillt, allt börjar ju  hitta sina platser, enda som jag kan såga på mer är trumsoundet, och i nåt skede har jag väl kommenterat att trumnivån e för hög. Lite vassare ljud på virvelkaggen och lite mer dämpat click på baskaggen.....

fast va fan.. måste sluta med mina småpetigheter nu, låten e ju bra som är !
Najs work!

h. johan

--- Slut citat ---
Tack. Lite halvmarigt att detaljmixa trummorna då dom ligger i Independence Free. Är inte riktigt kompis med det gränssnittet även om jag gillar sounden. Får lägga några timmar på att utforska mixmöjligheterna där.

Hör nu att jag råkat tysta gitarrsolot i slutet bara.  :wacko: Får fixa till det sedan.

Dividend:
*BUMP* på bästa "hårdare" låten under halvfärdiga under det senaste halvåret ;)

Hur går det med denna? Är den färdig? :)

Wernborg:

--- Citat från: Dividend skrivet 02.02.2009, 21:24:20 ---*BUMP* på bästa "hårdare" låten under halvfärdiga under det senaste halvåret ;)

Hur går det med denna? Är den färdig? :)

--- Slut citat ---

Tack för det härliga omdömet. Nej inte färdig. Jag väntar att jag och kompissångaren ska få till ett inspelningstillfälle. Dessutom ska solot tillbaka på plats i slutet. Där är ju helt tomt nu tyvärr.

Harmonica mike:
Bara så du vet så har jag varit här och lyssnat ett par gånger  :)

Gillar det jag hör,iofs blir det ett annat uttryck med en annan sångare,men så pjåkigt tycker jag inte att du sjunger.
Arret hur bra som helst,samma med liret.

Då inväntar jag final sångtagningen för att ge mig på mixen,skojar bara - den låter helt ok.

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion