Forum > Färdiga produktioner

Mid evil

<< < (9/13) > >>

Clemens:
Småprogressiv..ja då blir man intresserad! :) Hör att du lagt ner jobb på denna..introt är snyggt gillar när distgurran kommer in och spelar lite toner i bakgrunden..för tankarna lite åt Pink Floyd...snyggt och stämningsfullt över lag...tycker dock att mixen är lite "bumlig", känns som "nylon akken" tar lite väl mycket energi nånstans..proggsolot i slutet skulle jag gärna höra mer av "Pink Floyd" guran i stället för nylon gitarren
Skulle dessutom vilja att det lyfter till någonstans..kanske just i slutet och att du får till ett öppnare ljudbild just där... annars skitbra låt! :)

bi2kima:
Riktigt skön!
Jag tycker nog sången är lite hög.

Grymt!

Bengan_gbg:
Tjenare Wernborg!

Gott stycke musik och inte helt lättsmält för alla tror jag. Ruggigt snyggt lirat på alla gitarrer! Jag tycker faktiskt nylonaren ligger lite för nära   - och att trumslagarn sitter för långt bort när det börjar "dra på". Bra proddat mastodontverk som helhet. Tycker ändå att sången bör ses över både i volym och själva sångtagningen/tagningarna- det skevar och svajar onödigt mkt när du tar i. Lite svengelskt har någon nämnt (men där kastar jag pil i gummibåt). Kanske lite mkt reverb med? Såg iofs att du hade en polare på gång för sång - så det är en randanmärkning. 

Summa summarum: Jävligt musikaliskt framfört ändå!   

Eddi:
Ruggigt snyggt nylonsolo du fått till där Wernis - det enda jag klagar på är slutet på fel harmoni men varför ska man vara traditionell?
Eko

Pingel:
Sjunga? :blink:..... -_-..... :D Jättegärna! Skulle va kul å testa! När??

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion