Forum > Färdiga produktioner

Mid evil

<< < (3/13) > >>

Emulator:
introt är snyggt!

trumprogrammeringen tycker jag att du som vanligt lyckas bra med. Finfina crashar. Sången svajar inledningsvis, men blir riktigt go efter hand.

Skulle gärna se starkare betoningar på synkoperna. det skall suga till riktigt i magen lixom. Sen är den för snäll för min smak.  Vore riktigt genomtrevligt att dra iväg helt galet med denna....lite tokprog. en tiominutare med allt.

bra W!

MacTS:
Härligt intro, snyggt arr, helt ok sång (men den tror jag du kan göra bättre!)....låten griper inte riktigt tag i mig dock, känns som att du ibland gör det krångligare än nödvändigt med arret (även om det är coolt gjort)...men det är såklart en helt subjektiv reflektion som avspeglar vilken typ av musik jag lyssnar på!

Aettan:
Här har vi ju oxå en stark kandidat till en eventuell videofestival, mycket svensk folkmusik feeling inbakad i det här så det går att skala fram en liveversion. Introt är lite väl långt men i övrigt så var det en ganska trevlig lyssning.

SYNTH:
Tycker det låter bra om det, en skön låt inte alls dum! :D

mahan:
Tjou Wernis!

Detta kör rakt in "my hearth!" :wub:
Introt e superskönt, ackena har du  lyckats med till tusen!
Mörkt o snyggt fett  sound, kanske kunde skära lite av basgurans nedre register.
Fan va snygga riff du fått till, med breakena sitter dom väldigt proffsigt.
Trummorna gillas åssån, basguran kunde lite tajtas till i versen.
Den öppna haihatten kan väl dras ner i volym, den sticker ut för mycket nu.
Sången sticker åxå lite ut stundom, lite mer limiter på den kanske?

Catch me if you can........... well done, sitter i min genre, LIKEIT, klart! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion