Tack allihopa!
freddy Har EQat om nu, så nu låter det väl kanske lite bättre om sången, men försökte snåla lite på EQn för det blir alltid så vassa s-ljud när jag är färdig

Vet att gitarren är lite otajt och det är kanske lite högt tempo, men har sjukt ont i fingrarna för jag har spelat så mycket så jag nöjer mig så där tills vidare.
Tokai Micken är en Hansén och den är det verkligen inget fel på. Använder dock cubase inbyggda kompressor på sången, och tycker faktiskt den fungerar bra. Däremot så tycker jag att jag har så hes/skum röst så jag EQar alltid sönder. Finns kanske nån bättre EQ eller kompressor än de i Cubase? Har faktiskt aldrig tänkt på det.
Robert Höglund Jag är som dig och tycker att det ska vara trummor, bas och hela paketet, men försökte för en gångs skull få det att låta bra med bara en gitarr, och jag är faktiskt riktigt nöjd. Men visst låter det Dylan?

Lyssna på introt på "Don't think twice it's allright", var ju där jag hämtade inspirationen, men sen kanske jag är tondöv

Men hur som helst... Tack som fan! Nu blev jag inspirerad att fortsätta!
MaxB Tack, tack! Nej det är väl kanske ingen klassisk emo-låt, utan det är väl mer hur jag uppfattar texten och vad den handlar om. Men så är det väl med allt, de flesta som skriver musik har väl någon baktanke med allt dom gör

Än en gång, tack tack tack!!!!
OBS! är en ny version nu sedan första... EQat lite bara.