Tjou gott folk! Sorry med lite försenade svar här, missade tåget....!
Freddy:Ushjamej, den tajtheten som verkade vara så tajt när vi gjorde låten. Könstigt vad den whiskyn gör...
Men det finns ju alltid den varianten att ni tar lite whisky när ni lyssnar till detta "tajta" verk,
dåe behöver jag ju inte göra nåt åt låten då.....!

Men rätt har du ju, tajtheten skall fixas till, fast nog låter det ju lite kul med två fyllemusiker i gott trim!
Stajo:Kul att se dig här på samma station!

Ja för så här låter det på alla våra stationer i Finland, på varje station står det en ensamble och spelar upp av hjärtans och väntans lust.
Och så skall du veta att alla skrammelinstrument som stör örat inhandlades samma dag, och självklart måste all skrammel och klingel testas!
Och visst skall nivån kollas ner till nånsorts "out of schooltavle" sound, skall höras men inte ta livet av resten av låten eller öronen!
Kul att spelglädjen känns igenom allt, trots allt!
Equality:Kul att det gillas och ställer till vibbar! Och reverben då, du ska veta att det ekar ofantligt på våra stationer i Finland...
Och stämmornas antal då, fanken det är inte lätt när det står femti pers på perrongen och alla vill sjunga med!

Skämt åsido, goda poäng du kommer med, ska kollas över definitivt, kul att det svänger, trots allt!
Emu:Vad trummorna beträffar så var det ju meningen att dom sku spelas in "live" men eftersom jag lyckades (på nyktert huvud) halka omkull i en rulltrappa och försträcka mina lårmuskler till oanvändbart skick (1 vecka på sjukledigt nu) så fick det bli en löjlig trumsling med udelt sound istället. Skafixa till trummorna bara benjäkkeln börjar röra sig normalt igen. Mahan was on the move, now he is quite "tilt"! Kul att harmonierna gillas!
Larsson:Kul att se dig på stationen åxå! Blir riktigt högtidlig när du hyllar min sång... TACK!

Jepp, gitarrsolot... hmmm, minns inte riktigt hur det kom till då .... men hör ju åxå att det låter som det skulle komma från föregående station!

Somsagt skall skrammelorkestern justeras, om inte annat hjälper lämnar vi dom på nästa station.
Stort tack till alla som uppenbarade sig här på stationen, alla hade ni goda kommentarer
och alla verkade ha kul och det värmer både Mahan och Spacetrucker!

h. johan o krister