Forum > Demolåtar
mahan - WAITING FOR THE TRAIN
mahan:
Hello everybody, lets take a chanse!
Vi tror att vi gjorde en låt med svans!
Har firat en studiokväll med Spacetrucker and here is the results of the finnish jury.
Inhandlade idag bongodrums och en tamburin samt ett par rytmägg som fått sin beskärda del av låten. Även en stor butelj whisky blev inhandlad och inmundigad. :rolleyes:
Spactruckers nya halvakustiska gitarr fick sitt första kör idag! Ha lite förståelse om allt inte är riktigt tajt, skall fixas senare på veckan!
LÅTNAMN: WAITING FOR THE TRAIN
ARTIST/GRUPP: mahan/spacetrucker
GENRE: pop
LÅTLÄNGD: 2:49
KOMPOSITÖR: spacetrucker/mahan
TEXT: spacetrucker
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Såga på och kom med kommentarer. om det känns så... :D
EDIT: Har nu blåst av en del av whiskyångorna och bjuder härmed på en:
NY VERSION 12 OKTOBER 2008
[mp3=200,20,0,center]http://www.johanm.com/music/WAITING%20FOR%20THE%20TRAIN-06.mp3[/mp3]
Eddi:
:D Jag har väntat på många tåg i finland när det regnade och det var aldrig så här trevligt. Skön låt bra känsla.
Eko
mahan:
Tackar EKO!
För tillfället regnar det icke, men torrskodda klarade vi oss inte, en liter med whisky kördes ner i systemet! :P
Kul att du gillar, får se om vi drar om några drillar! :D
h. johan o krister i Obbnäs studion
freddy:
Bra drag, jag gillar detta. Sköna slingor som återkommer. När tajtheten är fixad så blir detta kalas. :)
stajo:
Tjena
Tycker också det verkar trevligt att vänta på tåg i finland. Tycker ni lyckats med tågkänslan att vara på väg alltså låten står verkligen inte stilla och stampar.
Dock så kanske den borde det eftersom ni står och väntar på tåget ;).
Det där ljusa rytminstrumentet som kommer i refrängen riktigt skär i mina öron... samma effekt som när man drar med naglarna över skoltavlan du vet. Nu kanske jag är känslig.
Tycker man blev glad av denna :)
Gott
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida