Håller delvis med mahan, nostalgi är farligt, man blir bara deppig

Men men here goes...
Jag går inte så värst mycket på konsert längre, man får dålig plats, vänta i sjutielva timmar innan start, etc
Hoppade längst fram på 'Clash' spelning i Göteborg tidigt åttital, skrek de skulle spela "White Riot", vilket de gjorde, dan därpå i Stockholm. Kommer ihåg ett en del i publiken spottade upp på scen, något som pojkarna i bandet inte verkade tycka värst bra om. Nina Hagen var en upplevelse.
Minns också Iron Maiden som förband till Kiss, också i Scandinavium, Kiss var ju skoj att se.
Status Quo, samma där, 'avskedsturne', jag var sur när de fortsatte efter den turne'n

Apropå Kenny så såg jag ju Dag Vag på Fasching i våras, det var ett skoj återseende, många goa låter de gjort

Annars minns jag några besvikelser, Saga på, var det isstadion eller globen? Va trista det var, jag gick hem och har inte lyssnat på dem sen dess
Lou Reed inomhuskonsert med paus mitt i, samma här, ganska trist, fattar inte vad jag gillade hos LR en gång i tiden?
AC/DC utomhuskonsert Stadion, hade så taskig plats så långt bort så jag gick hem efter att ha sett Van Halen.
Fogerty 97 på Hovet var också jäkligt bra, medans Fogerty -05 i Globen inte vart alls lika bra

Usch, nostalgi, både kul och jobbigt

En av de mest skrämmande grejerna är att jag har en konsertbiljett (det enda jag brukar spara) på Ramones -91 'Iggy Pop & The Ramones' står det, men jag har inget minne av Ramones...