Forum > Demolåtar
Ocean Music - Sylt
SYNTH:
Verkligen en riktigt skön låt Jay du har filat till, ska sparas helt klart! B) :)
Ditt nya artist namn är verkligen passande Ocean Music till den typ av musik du gör.
Kul att har dej här välkommen tillbaks igen när du känner för nya tag igen mannen. :)
Emulator:
Jag gillar pianoslingorna, men är mer tveksam till vissa andra slingor...men det är ju en fråga om tycke och smak. Som avslappningsmusik -javisst!
Bra att du har kvar allt dock...vill man lyssna mainstream slår man på radion :)
Fantastiskt vad mycket material du gjort mannen. är det tresiffrigt antal verk ? :D
oceanmusic:
Synth, tackar! :)
Emulator, tackar :)
Antal med start från 5/1-2008 är sedan någon kväll uppe i 102 st, så svaret är tresiffrigt. Av dessa är ungefär hälften bra, hälften av dem riktigt bra, kanske...
Eddi:
:lol: Haha jag trodde Ocean Music var någon annan och så var det du hela tiden Jay. Jävligt skön låt för övrigt.
Ekos
IKEN:
--- Citat från: Eko skrivet 12.10.2008, 01:37:34 --- :lol: Haha jag trodde Ocean Music var någon annan och så var det du hela tiden Jay. Jävligt skön låt för övrigt.
Ekos
--- Slut citat ---
:lol: Är du allvarlig nu???
Musiken borde ju ha lett dej på rätt väg.....
Vet inte om du träffat jay,det har både Max och jag gjort,så den där bilden med helskägg och skojig ''mössa'' lurade inte mej i alla fall..... B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida