Forum > Demolåtar

Ocean Music - Sylt

<< < (5/6) > >>

SYNTH:
Dom skräpar inte dina låtar som du har lagt ut, fast det beror på om förstås, du inte tycker dom håller måttet eller så! :)
Kritik får man ta sen har vi olika uppfattningar hur musik ska låta och så som allt annat här i världen. ;)
Du är välkommen tillbaks igen, ibland kan det vara bra att tar en paus sedan komma igen med nya takter igen. ;) :)

oceanmusic:
Länk åtgärdad.

MaxB:
Ocean music - I love you - not allways your music - but still love what you do  ;)

Jag hoppas du ger familjen vad de vill ha, vilket innebär mindre tid framför datorn.
Du har varit är så produktiv att det otvetydigt inneburit stor frånvaro från familjen i perioder.

Dags för en paus - Freddy är den som öppnar ögonen för det. Jag uppskattar Freddy för att han över huvud taget tar sig tid att kommentera andras alster.

Jag har själv en icke självvald paus (till viss del självvald) i musikskapandet och drömmer istället om att komma igång, bara jag får möjlighet att rigga upp grejerna i nya huset. Jag läser om hur andra riggar basfällor och ljuddämpar sina musikrum och jag skulle vara tacksam bara jag kom fram till grejerna...

Ocean music - long live the music, that will never die!!!

Den som söker kan på bilden (som är klickbar) hitta fodralet till min stålsträngade akustiska gitarr, till basen, fodralet till elgitarren och fodralet till den akustiska gitarren. Jag når dem inte!!!

Dividend:

--- Citat från: oceanmusic skrivet 06.10.2008, 16:07:47 ---Länk åtgärdad.

--- Slut citat ---

Nice! Återkommer med comment! :)
-----

Förstår itne riktigt vad som är problemet med dennna sylt-version?`Det är ju väldigt lätttillgängligt strukturerat? (v21)

Återkommer...

IKEN:
 :) Nå,äntligen......
Snyggt som ''vanligt'',hör inte otight piano? Däremot lite Jarre,Tangerine Dream.Desutom,kören......Mellotron...... :wub:,Den låter verkligen Jarre (Oxygene...)
Bra ljud med snygga ljudlandskap att vandra i
Ta din paus JT,Det är du värd............ ;)
Ta hand om din familj,familjen är det enda man har vid slutet av dagen... :)
filmmusik ur ordets bästa bemärkelse.
Paus,det tar jag lite då och då....... :lol:
Men med Badlands i hasorna blir det inte en lugn stund.... :D :lol:
Tur det! ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion