Forum > Demolåtar
Ocean Music - Sylt
IKEN:
--- Citat från: freddy skrivet 05.10.2008, 16:27:46 ---Ojsan, här reagerar vi i stort. Som sagt, det var min åsikt och det var så jag upplevde detta verk. Man får inte bara positiv kritik och du får nog vänja dig vid att det kan komma en eller annan surpuppa som jag. ;)
Att du tar bort ALLA låtar på grund av mina åsikter kring detta verk är för mig ofattbart. Jag kollade igenom många av dina gamla trådar och du har ju fått så mycket beröm av folk som gillar detta, betyder inte det något alls?
Lyssna på Dave, han skrev det bra tycker jag.
--- Slut citat ---
:)
Yep,kom igen nu.....
oceanmusic:
Jag reagerar stort och jag står för det. Jag gör den musik jag gör helt enkelt, även i fortsättningen. :rolleyes:
Däremot tar jag en paus från forumet som ändå tar alldeles för mycket tid från annat som är betydligt viktigare i min och min familjs liv. För min del är det litet gift och jag tror många känner igen sig i det.
Freddy det är lugnt! Jag är snarare skyldig dig ett tack för att "öppnade" ögonen på mig, när det gäller vad jag sysslar med både musikaliskt och tidsmässigt. :)
Som sagt, vi ses säkert men inte än på ett ordentligt tag. B)
Forumet består, det är bara medlemmar som kommer och går!
equality:
Yes, kom again! Vi är många som gillar din musik och du har en egen stil som du skall värna om. Alla kan ge "surskalliga" kommentarer ibland även jag. Det behövs om vi inte bara skall kamma varandra medhårs hela tiden för det ger ingen utveckling. Jag hade stått kvar på olyssningsbar musik om jag inte hade fått en hel del släng av sleven också. Kanske den kritik som varit mest värdefull under de fyra - fem år som jag hållit på med egentillverkad musik. Alla har sin egenart och de allra, allra flesta ger kritik för att den egenarten skall få komma till sin rätt. Därför skall man inte ta åt sig personligen. Det kan vara jobbigt när man tycker att man lagt ner sin själ på ett alster men energin kan användas till "på't igen och igen och igen!" Nu skriver jag hur jag uppfattar eller åtminstone försöker uppfatta negativ kritik och det innebär inte att det måste gälla dig. Har svårt att tänka mig ett bättre ställe än KR för konstruktiv kritik med alla tränade och kunniga öron som finns här. Bara det är en anledning att stanna kvar. Sen kan jag sakna synpunkter från "vanligt folk" (finns det?). Jag menar från dem som gillar att lyssna på musik i största allmänhet utan att fixa med låtar själva. Hoppades lite på AllEars där men det har sedimenterat ner en mer eller mindre entusiastisk låtsnickrarskara där också och de ger varandra blandad men oftast värdefull kritik ungefär som här. Så länge skivindustrin har monopol på vad som skall nå ut till "vanligt folk" får vi nog dras med varandra ett tag till men framtiden talar för den rika "undervegetation" vi är en del av kommer till tals mer och mer och det är också en anledning till att stanna kvar och det hoppas jag verkligen att du gör även om det blev väldigt svamligt förmulerat från min sida...
IKEN:
--- Citat från: oceanmusic skrivet 05.10.2008, 17:10:27 ---Jag reagerar stort och jag står för det. Jag gör den musik jag gör helt enkelt, även i fortsättningen. :rolleyes:
Däremot tar jag en paus från forumet som ändå tar alldeles för mycket tid från annat som är betydligt viktigare i min och min familjs liv. För min del är det litet gift och jag tror många känner igen sig i det.
Freddy det är lugnt! Jag är snarare skyldig dig ett tack för att "öppnade" ögonen på mig, när det gäller vad jag sysslar med både musikaliskt och tidsmässigt. :)
Som sagt, vi ses säkert men inte än på ett ordentligt tag. B)
Forumet består, det är bara medlemmar som kommer och går!
--- Slut citat ---
Well,in that case:''Hasta La Vista Baby'' :lol:
''c'' ''u'' around then. ;)
Eddi:
Hmmmmm.... welcome back whenever.......
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida