Forum > Färdiga produktioner

Anders Myrli - Leksaksbil

<< < (3/4) > >>

Myrli:
 :wub: Jag tackar för era underbara kommentarer. Blir rörd.
Sången handlar som sagt om mig och hur jag upplevde det när jag var ung,
mina föräldrar älskade spriten mera än barnen och det resulterade i
att vi alltid var utanför deras kärlek. Denna sången beskriver hur jag kände det då och hur jag
fortfarande kan känna ibland trots att jag är vuxen.

Tack..

//Anders

Emulator:

--- Citat från: Myrli skrivet 04.10.2008, 13:40:53 --- :wub: Jag tackar för era underbara kommentarer. Blir rörd.
Sången handlar som sagt om mig och hur jag upplevde det när jag var ung,
mina föräldrar älskade spriten mera än barnen och det resulterade i
att vi alltid var utanför deras kärlek. Denna sången beskriver hur jag kände det då och hur jag
fortfarande kan känna ibland trots att jag är vuxen.

Tack..

//Anders

--- Slut citat ---

usch. jag kan verkligen inte lyssna på det här :( Inte för att det på något sätt alls, är dåligt. tvärtom.  Men för mig faller det i samma fåra som nä'r man ser barn fara illa....det skär för djupt.

Oerhört vackert/vemodigt/hemskt. Jag skall lyssna igen när jag känner mig mer lämpad för det. Du sätter ett riktigt avtryck i mig som lyssnare som få andra texter har gjort.

oerhört.

Wernborg:
Shit!!

Satt bara still och lyssnade. Från start till mål.

Ibland kan sångtexter som är så här pang-på direkt och utan omskrivningar bli lite för närgånget och rakt i ansiktet, men här funkar det utmärkt. Kanske för att det kommer ur barnets perspektiv? Bra i alla fall.

Finfint gitarrplock också.

Stolle:
Väldigt bra låt och bra framträdande.
Den låter färdig. Är det något jag skulle ändrat på så skulle det kanske vara att minska komprimeringen/limiteringen lite totalt. Dynamiken låter lite strypt stundtals.

Hellpig:
Det här fastnar ju, bra låt, fångar den där vemodiga känslan, sorgligt. Den berör mig och det är ett gott betyg.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion