Forum > Demolåtar

Ny låt(sammarbete)

<< < (2/7) > >>

MacTS:
Härlig låt! Otajtheten i den unisona sången har ju kommenterats, men den ger ju faktiskt lite mer livekänsla! Härligt orgelsolo och akkesolo. Trummorn tycker jag var lite tråkiga.

Bralåt!

badlands:
Man får tacka för alla varma värmande ord kring låten....
Utan Ikens stora engagemang hade inte mycket blivit gjort  ;)
Dessutom lirar han bas, orgel samt slide  :)

oceanmusic:
Badlands, välkommen hit!  :)

Jädrans gott mos i låten, gillas!  :) Iken, är det Ricken? Det känns som det är gjort i gammal god anda med mycket hjärta och en rackarns fart. Får assoctionarier till både Credence och framförallt Dire Straits.

Enda negativa/det som stör mig lite,  är att akkesolot ligger lite utanför ljudbilden men annars som sagt, rackarns bra.  :)

PS. Iken trodde du fortfarande var ute och cyklade...  ;) DS

IKEN:

--- Citat från: oceanmusic skrivet 28.09.2008, 22:15:15 ---Badlands, välkommen hit!  :)

Jädrans gott mos i låten, gillas!  :) Iken, är det Ricken? Det känns som det är gjort i gammal god anda med mycket hjärta och en rackarns fart. Får assoctionarier till både Credence och framförallt Dire Straits.

Enda negativa/det som stör mig lite,  är att akkesolot ligger lite utanför ljudbilden men annars som sagt, rackarns bra.  :)

PS. Iken trodde du fortfarande var ute och cyklade...  ;) DS

--- Slut citat ---
Rickenbacker ja,dock jävligt nedtonad......
och Ocean,visst faan är jag ute och cyklar.... :lol:
Badlands,din filur,välkommen till det enda forum som räknas..!!
Denna låt har varit en resa,lång,full av gropar och stenar,Vi har lärt av varandra,det lär komma mer från oss.....eller hur Badlands..... :D
Det har tagit ''förhållandevis'' kort tid att sätta denna lilla visa i sjön....
Jag, rent personligen,är mer än nöjd,vårt första projekt,vi har inte träffats sedan grundskolan,men,tjaa,det klickade direkt 30 år senare......
Tack  ''Stayfriends''....

badlands:
Klart det kommer mera grejjer från våra "pennor".
Ska kasta mig över lite ideer som förhoppningsvis lyfter.... B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion