Forum > Demolåtar

Ny låt(sammarbete)

<< < (6/7) > >>

MaxB:
Kul att höra er "gubbar". Vilket röj!
Bra samarbete Iken och Badlands.
Ni saknar munspel, förresten  ;)

Show us more!

IKEN:
Hej Max!
Long time ,no ''C''.... :lol:
Ang munspel,fråga Badlands om det,låten är hans,jag har bara skruvat och lagt dit saker han inte har möjlighet att fixa.....Kul som faan har vi gamla klasskamrater haft,mer blir det tro mej..... :)
Så här kul har inte jag haft sedan du o jag gjorde den där tunga saken........ :D
För Badlands del,äran är hans.!

badlands:
Lite svar till Max om munspelet.
Det uteblir som det ser ut nu....
Har aldrig fått det där att funka, tro mig  jag har försökt i drygt 25 år och det blir bara anka...
Kan ju vara att man "sliter" in en gäst som hanterar instrumentet i framtida projekt.
Producenten IKEN bossar över det :-)

Åsa:
Nu så tar jag mig tid att lyssna på den här låten, country är inte min grej så jag har avvaktat.. :D
Måste ju lyssna och se vad som kommit ur denna spelglädje som lyser i tråden, himla kul att läsa att ni råkade på varandra nu och fann varandra igen :)

Det hörs att ni har kul, och lite bråttom  ;) Och låten läste jag är klar som den är så det behövs ju egentligen inte kommenteras så mkt om ljud och otajta grejer, det där har ni redan fått höra. Det här är första glädjeyran, förstår att det kommer fler låtar från er, blir kul att höra! För det är rätt bra, tycker även jag som inte alls gillar country egentligen  :)

badlands:
Man får tacka för alla dessa fina ord  :)
Vi kommer med all säkerhet att släppa nya grejjer.... Dock inte inom samma stil (tror jag  :wub:).

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion