Forum > Demolåtar
Ny låt(sammarbete)
IKEN:
:lol: Jäklars vad mycket uppmärksamhet här blev...vi tackar för lyssning,kommentarer visslingar
och glada tillrop. :wub:
Basen är faktiskt lite ''over the top'',trummorna,håller delvis med där,tempot angav Badlands i hans slaskdemo till mej,det har liksom bara rullat på sedan,ärligt talat trodde jag inte att någon skulle lyssna alls....Sången,hmmmmmm :rolleyes: ,det var meningen att det skulle bli 2-stämmigt,men vi fick inte upp volymen på Badlands grundstämma,ja hörde bara mej själv,han hammnade långt i bakgrunden, så det blev som det blev....Nu vet vi vad som behövs för att fixa sången (som sattes i hans replokal..)
Ang. vasst ljud,jag börjar att bli jäkligt orolig för min hörsel nu,här låter det bra ...... ni skrämmer mej.... :o
Akkeguran är faktiskt en lajnad pietzo,har gjort vad jag kunnat med det ljudet,doch jag tror att nästa gång får min kompis testa att lira in via en kondensatormick i stället.... :D
Det här är en slags test på huruvida vi fixade (klasskamrater på 1970-talet)att göra musik tillsammans,era kommentarer,tips och Mahans fina vers :D ,säger mej att ni får höra mer från
dessa 2 herrar...
extra kul för Min polare att det vart så här mycket svar i positiv anda......
Marruschkka:
Gud vilket fint samarbete..männen ;)
..och jag som hatar country..gillar ju detta skarpt :P
Well done..and keep on!!
/Marr
IKEN:
:) Tack som tusan!!!
Vårt första försök,har inte träffats på 30-år....... B)
Jag älskar country,om den låter som Dwight Yokam.......... :wub:
Fast ,jag tror att Badlands ville ha lite mer Dylan över detta,det är hans husgud,min heter Ritchie Blackmore......Få i hop det du... :lol:
IKEN:
Nå,har lyssnat med klara öron,Hi-Haten är faktiskt för hög/vass!!
Man blir hemma van antar jag,man hör inte ''skogen för alla träd''..... typ.... :)
Detta tar jag,som den som skruvat till ljud/låt med mej,ni är i sanning,en skarp-örad
samling människor...... :)
Tusen tack från både IKEN och Badlands.
badlands:
Känns underbart med alla dessa positiva vibbar som haglar in om låten :rolleyes:
Tänk att lilla jag kunde vara med om att få en slaskig idee till något så här stort !
Visst missar jag i acke-solot men det perfekta var inte tänkt här. En demo helt klart.....
Hoppas ni alla står ut att vänta ett tag på nästa grej, den kommer promis !
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida