Forum > Demolåtar
mahan - AQOUSTIC STEPS
mahan:
--- Citat från: SYNTH skrivet 09.10.2008, 20:32:57 ---Du kan allt får till det min gode Johan låter riktigt gött om det, sen kanske lite sång med också men det funkar förstås så här med men ändå! ;) :D
--- Slut citat ---
Thank you SYNTH!
Mr Micro, I presume? ;)
Nåväl, kul att du tittade in, och stöder en fortsättning på låten, lovade sång till..... föregående weekend...
men... something came up.... WAITING FOR THE TRAIN!
Sången kommer att uppenbara sig, fick orden av Spacetrucker och sitter nu och övar in dom!
TAKK O BÅKK för lyssning o komment :)
h. johan
karl:
Nice progressivt intro...lite för nära ljudbild för min smak men allt kan ju handla om hur sången blir....lite Beatlesvibbar mot slutet...se till och få sång på....
Allt gott / karl
Tokai:
80-tal säger nån, 70-tal tycker jag. Just det här akustiska kompet och den isolerade elguran, distad och stendöd. Vet inte om jag har rätt, men tidig Roxy Music kanske? Som sagt coola harmonier. Försökte sjunga lite till det improviserat - och jag tyckte jag lät som Bryan Ferry (ja nästan alltså). Ska bli spännande att höra fortsättningen. :rolleyes:
MaxB:
Gillar ljud och spel men nånting med trummorna är jag inte tillfreds med. Undrar om jag tycker att virveln är för nära eller nått, vet inte vad det är. Den kan väl inte vara otajt på nått ställe? Mellan 2:10 och 2:40 skulle jag vilja ha lite rimshot istället och så förtjänar hela låten sång också.
SteveHarris:
faktiskt bra och fin låt, saknar sång :(
virveln skulle kunna låta "STÖRRE" kanske mera reverb ?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida