Forum > Demolåtar

mahan - AQOUSTIC STEPS

(1/10) > >>

mahan:
Tjou!
Nu med försök till sång
Nån kommentar om kompet kunde åxå sitta snyggt, är ju  inte så  bra på det där akustiska, men tyckte detta hade en speciell känsla om sig...... få se :)

LÅTNAMN:             Acoustic Steps
      ARTIST/GRUPP:      mahan
      GENRE:                 slowpop
      LÅTLÄNGD:            3:38
      KOMPOSITÖR:        mahan
      TEXT:                   
      EV. MEDVERKANDE:
      INSPELNINGSÅR:     2008
      FORMAT:               mp3

Såga på! :D
HAR NU SLÄNGT PÅ LITE SÅNG!
Ny version 17 oktober 2008 med nyinspelade trummor o ny mix, och sen dess harr mycket hänt!

Mixat om hela trumsettet nu, hoppeligen kan detta snart nå en.... "färdig" ställning! ;)
ALLTSÅ EN SUPERNY VERSION 17 OKTOBER 2008 KL 0:19 FINSK TID

[mp3=200,20,0,left]http://johanm.com/music/ACOUSTIC%20STEPS.mp3[/mp3]

Här e direkt länk

fortsätt att såga dock om det behövs! :D
Eller kan jag slänga upp den bland "färdiga"?

h. johan

Yllet:
Jättefint akustiskt ljud, men vad gör elgitarren där? Aha det ska bli någon slags rockballad? Tja varför inte

Kör hårt

equality:
Smäktande tongångar och jag tänker på en grupp som Boston (More than a feeling). Fina ackord. Nåt trumslag känns lite apart men annars snyggt arrat rakt igenom. Förök att hitta en tydlig sångmelodi (gitarren d:o låter helt klar). Vill gärna följa denna.

Eddi:
Allt låter bra ljudmässigt och harmisarna är bra, lite avstyckade emellanåt. men det tycker jag tyder på att du har en catchig sånghistoria i ditt huvud någonstans? Kan bli hur bra som helst detta :D
Eko

Dividend:
Kan bara tillägga, att när du lägger sång till det här så testa mer nära, personlig sång, om du vill. Tills elguran kommer in, då (tycker jag) du kan ta i som vanligt :)

Bra!

Borde vara lätt att komma på sångmelodi?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion