Forum > Färdiga produktioner
Stefan Blixt - Invulnerable
Antimon:
ARTIST/GRUPP: Stefan Blixt
GENRE: Vet inte
LÅTLÄNGD: 3.38
KOMPOSITÖR: Stefan Blixt
PRODUCENT: Stefan Blixt
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
OMSLAG: http://www.kontrollrummet.com/forum/Themes/Musiconica/images/logo.jpg
OK, testar att lägga upp den här som min första färdiga demo. Jag kommer nog inte att göra något mer med den - jag blir bara förvirrad. Kom gärna med förslag till genre. :)
/Stefan
Wernborg:
Jag blir också lite förvirrad så..... "Vilsen indiepop" kankse?
jonnerstone:
Jag vet inte vad man ska kalla det men jag gillar det......måste det placeras i nåt fack??
Skönt och avslappnat med lite roliga infall här och där och en skön ljudbild.
Göttans!!
mahan:
Tjou Antimon!
Du ger ju inte mycket utrymme för kommentarer då... bara ett genreönskemål som jag inte heller kan svara på.
KAn ju detoaktat inte låta bli att kommentera eftersom jag lyssnade på låten.
Och den var värd lyssningen, riktigt snygg helhet. Snyggt arr med småknarriga effekter som passar snyggt in i stämningen.
Snyggt sjunget, fast jag tycker mig höra att du har reesurser till ännu bättre och mer övertygande sång! Snyggt arrade stämmor åxå.
Bra jobbat! Hör gärna mer av dig i framtiden! :)
h. johan
Antimon:
Tack för kommentarerna och de vänliga orden! :)
Har haft den här liggande ett tag, och lyssnat sönder den så att det har börjat bli svårt att "höra" den. Har varit lite nervös för att visa upp den eftersom (även om jag naturligtvis är nöjd själv) det känns som om den kan upplevas som lite konstig.
Sen vet jag med mig att jag har en tendens att nedvärdera mina grejor, och om man presenterar en grej som "den här tycker nog ingen är nåt att ha" så har folk en tendens att uppfatta den så också - därför tycker jag det är svårt att ge en bra beskrivning, det är bäst att bara spela grejen.
/Stefan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida