Forum > Färdiga produktioner
Eko - Beyond That Star
Plinka:
Hej!
En skön låt du skapat! Tycker också att framför allt sångljudet behövde mer värme och närhet, men den nya mixen är ju mycket bättre!
Marruschkka:
Bra låt det här..men sångljudet låter lite som du sjunger genom ett rör eller nåt..jag vet hur det är med att få till sångljud, har haft megaproblem själv, kan du ha lagt på för mycket kompression plus eko, eller nåt?Annars tycker jag det låter schyst :D
/Marr
Åsa:
ja, rätt skön låt faktiskt :) Inte min grej egentligen men man hänger liksom på så det är ju ett gott betyg det! Mixen då.. ja den finns det ju en del att göra på. Det är bra sjunget, svajigt ibland men lite skön stil sådär så man köper det. Men sångljudet funkar inte alls för mig. Är det mkt effekter på sången? Nåt långtbortistanreverb med metalliskt ljud :blink:
en skön låt iallafall, slit vidare med mixen du :D Finns ju många här som kan ge bra tips.
Robert Höglund:
Först av allt, en skitbra låt. Det är kanske det som betyder något.
Sen kanske du måste jobba med arret och sången lite. Trummor och sång låter som de är flera mil bort. Mer närhet önskas från mig. Bort med effekten på sången. Orgeln känns mycket "midi", byt ljud.
Men annars, som sagt, en låt jag säkert skulle älska med rätt produktion.
Keep it up!
Eddi:
:D Först triss i damer och sen Robban - rösten i ett rör tycks vara det allmänna intrycket ja ja !
Nu har jag i alla fall lagt om rösterna trummorna är nog fortfarande långt bort. Jag är mosig i roten just nu så jag har inte en aning om hur det låter allra sist petade jag in ett eko också :D
Tack för lyssning och omdömen Plinka o Åsa o Marr o Robban
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida