Kontrollrummet

Kenneth F - Walking

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kenta K

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 356
    • Visa profil
Hallååå kära vänner.  :wub:



Jag låter er titta in i mitt lilla prosjekt här och nu. Detta är musiken jag jobbar med just nu. En halvfärdig låt som jag tror kommer bli skitbra. Lite gura från DJONAS skall kanske på. Ingen tung gura, utan bara lite "mys" gura i bakgrunden. En större melodi skall på i "ref". Lite mera effekter. Ja, den är ju postat i halvfärdiga demon, så ni fattar ju.

Men säg vad ni tycker om sound och så. Ja, ni fattar ju det också.  :wub:

LÅTNAMN: Walking
ARTIST/GRUPP: Kenneth F
GENRE: Ambient / New Age
LÅTLÄNGD: 3:41
KOMPOSITÖR: Kenneth F
PRODUCENT: Kenneth F
INSPELNINGSÅR: Nu
FORMAT: mp3

Status: Laddad i FL


Kenneth F - Walking



 :wub:


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Halöuu Kenneth!

Lyssnar nu...härlig KennethF lite spookie intro...oj vilken fin atmosfär vid 1:40..walking on the stars....
start av maskin 2:35... kommer ordentligt igång 2:50...fin basgång...härliga ackord...wow, igen en gång...och där gick tiden ut, tyvärr. Detta lyssnar man hjärna på lite längre så bygg lite till :)
Det här behärskar du, well done :D

h.  mahan
(KennethF-fan)
(oregistrerad)
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Kenta K

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 356
    • Visa profil
tackar igen för comment mahan! :) My #1 fan! :) Hehe

Jag skall absolut jobba vidare på denna låt. Den ingår i ett större prosjekt jag har på gång. :)  :D

Inte någon annan som har något konstruktivt eller roligt att säga?  :)


DåligtGehör

  • Gäst
Det är framför allt en skön ljudblandning, en skön atmosfär. "Småljuden" här och där som kommer och går, lurar och spökar.

Skulle jag ha invändningar så är det det lite ensidiga harmoniken - framför allt i första delen. Ganska typiskt för stilen tror jag. Slagverk kunde kanske vara lite mer innovativt (dock tycker jag ändå du gör det bra och har bra och passande ljud).

Andra delen efter breaket är klart intressantare. Här rör sig "saker" runt omkring varann.

På det hela rätt bra som en grund. Spännande att se vart du tar vägen med den.