Forum > Färdiga produktioner
Eko The Crow
Eddi:
--- Citat från: Light Head skrivet 23.09.2008, 10:27:25 ---Riktigt bra, men jag kan inte låta bli att hänga upp mig på att det är/upplevs så j-a otajt!
Lite mycket "overdrive" eller vad det är, på sången i bland.
En sak som jag saknar är drag. Det är ju rätt högt tempo, men draget uteblir.
Vet iofs inte vad jag själv skulle testa med för att få rätt driv. Hade nog börjat med att lugna ner basgången, köra med långre toner och färre. (T.o.m. försöka få basgången lite mer variationsrik och "spännande")
Lägg inte ner utan fortsätt, för detta kan bli jäkligt bra juh!
--- Slut citat ---
:D Tack Ljushuvud. När det gäller sången så blev den från början "fel" så det går inte att rätta till, "problemet" är att jag kommit att gilla det på den här låten så det får bli kvar.
Jag testade att lägga om basen till halvtakt med längre toner men det lät jäkligt ointressant möjligen ska man göra om den helt men det får bli en framtidsfråga i så fall, alltså komponera lite justa basgångar, det kanske inte är så dumt faktiskt. Tills vidare så har jag faktiskt kvaniserat i nya verren så lite bättre hoppas jag att det låter.
mahan:
Tjou EKO!
Riktigt gott stuff detta. Har egentligen inget att klaga på.... utom trummorna ;)
Dom måste du sätta straightare, det där med ett väntande bakslag har för mig åxå den redan tidigare nämnda "snubbeleffekten".
Och kör hällre med lite lugnare trumfills, nu låter dom lite för nerviga och inte riktigt passande för resten av det annars snygga kompet.
Sången gillas trots att den verkar dista lite på sina ställen, kanske meningen kanske ej...
Gurasolot åxå helt okei, lite kankse ner på nivån där!
Bra jobbat, :)
h. johan
blunderhead:
Schysst sång!
Bra spelat och det låter bra mixat i mina lurar.
Dividend:
--- Citat från: Eko skrivet 23.09.2008, 23:32:17 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 23.09.2008, 09:49:45 ---Bästa jag hört av dig Eko.. Ligger numera i min lista.
--- Slut citat ---
:D :D :D Jag blir så glad Div. Kanske platsar nya verren bättre på listan, hoppas det.
--- Slut citat ---
Det gör den :)
Skitbra!
Marruschkka:
--- Citat från: Dividend skrivet 24.09.2008, 17:06:03 ---
--- Citat från: Eko skrivet 23.09.2008, 23:32:17 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 23.09.2008, 09:49:45 ---Bästa jag hört av dig Eko.. Ligger numera i min lista.
--- Slut citat ---
:D :D :D Jag blir så glad Div. Kanske platsar nya verren bättre på listan, hoppas det.
--- Slut citat ---
Det gör den :)
Skitbra!
--- Slut citat ---
Jag håller med..super..men kanske guran ska ner en aning..annars..wow..bra du sjunger :P
/Marr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida