Forum > Demolåtar
OceanMusic - VoltaRen (f.d. Djuret som inte kunde volta) Ny ver 23/9-08
oceanmusic:
--- Citat från: Aettan skrivet 22.09.2008, 20:47:08 ---Inte riktigt min grej men helt ok även för en novis på området.
--- Slut citat ---
Aettan, tackar och bockar! :)
--- Citat från: Marruschkka skrivet 22.09.2008, 21:00:14 ---...hihi...det här inbjuder ju till volter...let´s see...kul ;)
/Marr
--- Slut citat ---
Marr, tackar och bockar! :)
--- Citat från: Plinka skrivet 22.09.2008, 22:42:09 ---Ja, det här mystiska djuret som inte kan volta, ser jag ju tydligt framför mig under denna härliga lyssning. Jag ser nån slags myrslok, eller kanske är det ett vildsvin med långt rörligt tryne, som bökar sig djupt ner i myllan, plöjer sig fram och likt en dammsugare slafsar i sig av maskar, rötter o skalbaggar. Han är ju osmidig och stel som en förtorkad gammal brödlimpa och det är därför han inte kan volta. Men raggen står rätt upp i nacken som styv borst, och han vobblar sig frammåt och djupare ner i jorden. Tack för lyssningen! :D
--- Slut citat ---
Vilken spännande assocation!
Tack Plinka! :)
--- Citat från: SYNTH skrivet 22.09.2008, 22:46:10 ---Tycker den var kul gjord najs gjort! :)
--- Slut citat ---
Tackar Synth! :)
En liten betraktelse över en svettig vecka som sagt. ;)
Lådan:
Jomen vist alltså.
Redigt.
Gillar dna boddyljud.
Fast det där pitchwheelet du har på vissa ställen tycker jag är fult.
oceanmusic:
Lådan, tack för lyssning och återkoppling! :)
Tänkte i början, vilken pitchbend men jag misstänker att du syftar på padsen?
Dividend:
Låter som om du är en inspirerad av ankan i en låt som en musikskapare på kr, alla glömt bort , gjorde. :)
Dansant. Gillar!
Marr gör bra ifrån sig.. Skall lyssna igen, och återkommer.
mahan:
Tjou OM o Marr!
Ja detta tilltalar mig , mycket snygga stämningar och stadig rytm på rätta ställen. Synthriffen är verkligt medryckande o bra lirad!
Och Marr hon låter snyggt med lite mystik i melodin, mixmässigt kunde sångnivån lite jämnas med limiter eller kompressor, nu sticker den lite ut när Marr kommer igång ordentligt.
Bra lir, gott arr och snyggt sjunget, ypperligt paket! :)
Kör hårt, detta har potential till högre sfärer!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida