Forum > Demolåtar
OceanMusic - VoltaRen (f.d. Djuret som inte kunde volta) Ny ver 23/9-08
Marruschkka:
Stensdotter:..jaa..det puttrar på..musiken..Oceanmusic kan konsten att skapa spännande ljudlandskap....och jag hamnar väl uppe på nåt fjäll ..jojkande..snart..för det här är väldigt skoj, med ordlös sång kan man förmedla mycket har jag insett ;)
Får se vad det kan bli framöver..kommande alster då B) :P
/Marr
Eddi:
Ja den var riktigt gungig och skön med bra sånginsatser även ordlöst funkar bra. Jag är väl lite tveksam till titeln möjligen; VoltaRen men det är klart den är väl lika underfundig den - musiken förstod jag bättre - klart godkänd :D
Eko
Plinka:
Åh, Marr du e ju makalös med din ordlösa sång! :wub:
Ja, nu blev det faktiskt lite mindre myrslokskänsla och mer fjällkänsla! Mycket snyggt faktiskt!
(Inte för att jag inte gillar myrslokskänsla, nejdå!)
freddy:
Voltaren ja... hittade denna... undra vad den botar för åkomma egentligen? :D:D
Marruschkka:
Ur FASS:"Voltaren används för att behandla smärta och svullnad i samband med reumatiska sjukdomar. Voltaren enterotabletter minskar smärta och blödningsmängd i samband med menstruation."
Hur är det egentligen OM:voltar jag en ren eller är det ett läkemedel mot bl a reumatism jag slåss med ;)
Tack för fina ord, Plinka,Mahan,Eko, och till Freddy vill jag säja tack oxå för fin tolkning av vad vi håller på med här...det kan man ju undra..he he :D
/Maria
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida