Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Smiling happily

<< < (4/7) > >>

MaxB:
Tack Light head. Det här är en av två ofärdiga låtar. Jag har nyligen flyttat ut på landet och hinner inte göra musik så mycket som jag önskar, annat prioriteras högre.
Jag blir också glad av den här men mycket återstår att göra...

Mikke:
Jag håller med. Bra och catchy låt. Hitta lite roligare trumsound. Spela in den igen. Gör en Sommarplåga av den. / Mikke

mahan:

--- Citat från: Mikke skrivet 23.10.2008, 22:37:54 ---Jag håller med. Bra och catchy låt. Hitta lite roligare trumsound. Spela in den igen. Gör en Sommarplåga av den. / Mikke

--- Slut citat ---

Tvungen till lite OT här!
Härligt Mikke, vet ingen annan som är lika positivt inställd på inkommande sommar än du! :)
Den kommer nog.... jag vet  ......men ..........

Sorry MaxB, kunde inte låta bli......
Kör hårt!
h .    johan

Mikke:

--- Citat från: mahan skrivet 24.10.2008, 01:52:18 ---
--- Citat från: Mikke skrivet 23.10.2008, 22:37:54 ---Jag håller med. Bra och catchy låt. Hitta lite roligare trumsound. Spela in den igen. Gör en Sommarplåga av den. / Mikke

--- Slut citat ---

Tvungen till lite OT här!
Härligt Mikke, vet ingen annan som är lika positivt inställd på inkommande sommar än du! :)
Den kommer nog.... jag vet  ......men ..........

Sorry MaxB, kunde inte låta bli......
Kör hårt!
h .    johan

--- Slut citat ---

Hehe Johan. Jag är den obotlige optimisten. Har alltid varit det. Jag tycker det är underbart att leva och tycker att jag är en ganska snäll och god människa. Så ja, jag ser att det kommer en sommar snart, Det kommer en fin o härlig vinter först men sen e det sommar igen ;) !!

Låten skulle passa perfekt som sommarlåt med lallig refräng imo :) / Mikke

MaxB:

--- Citat från: Mikke skrivet 24.10.2008, 10:50:05 ---
--- Citat från: mahan skrivet 24.10.2008, 01:52:18 ---
--- Citat från: Mikke skrivet 23.10.2008, 22:37:54 ---Jag håller med. Bra och catchy låt. Gör en Sommarplåga av den. / Mikke

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Hehe Johan. Jag är den obotlige optimisten. Har alltid varit det. Jag tycker det är underbart att leva och tycker att jag är en ganska snäll och god människa. Så ja, jag ser att det kommer en sommar snart, Det kommer en fin o härlig vinter först men sen e det sommar igen ;) !!
Låten skulle passa perfekt som sommarlåt med lallig refräng imo :) / Mikke

--- Slut citat ---

Jag är också ofta en obotlig optimist. Mina låtar är också ofta larvigt positiva, gränsande till barnsliga!
Jag tror på den här. Om den gjordes av proffs skulle den bli en sommarplåga. Jag som inte är proffs gör så gott jag kan för att plåga andra...  :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion