Tjou!
Eftersom jag startat tråden så känner jag i detta skede mig ansvarig för svar och tillrättavisningar på kommentarerna ni skrivit. Verkar vara svårt ämne detta med MIDI.
Uppsök gärna ett midliotek där det finns mer info på MIDI i bokform.
Ofta uppfattas MIDI felaktikt som en del av musik fast det i själva verket gäller mystik, det kan man lätt förstå genom att läsa igenom alla inlägg i denna tråd.
Mina svar behöver ju inte klandras eller ändras för jag känner ju till allt om MIDI ända sen 1954.
Midi ligger åxå nära kockarnas hjärta, alla dar kan hitta recept på nätet med sökordet midifile, vilket djurd filé som det är frågan om berättas inte allmänt men alla invigda samlas årligen på en hemlig restaurant som kan hittas på namnet "Midi-Pyrénées Restauranter i Fisk og skaldyr"
Förra veckan sa dom på jobbet..Vad du har börjar lägga ut runt midi" O trodde dom snacka om musik..Ja mä..

Man kan låta abderitisk om MIDI verkar ekvivalent i egenskap av elyseisk emanation.
Aha, MIDI är musik?
MIDI med sin flukturans kan stundom nå en frapperande gentil kontraktion
ja, jag har faktsikt en ljudfil hur MIDI låter. Påminner om en elektronisk variant av dödsmetall 
Som ett onomatopoetiskt verktyg kan den orera och ponera hur pragmatisk den är.
Jag tycker midi-instrument i regel är lagom stora!
Mini blir för plottrigt och maxi oftast för stort.
Sysslar man med musik är det viktigt att jobba med rätt skala.
Hade ett tag en Gibson super jumbo, men jag nådde aldrig
upp till dom höga tonerna på den.
/Asti t.f. Skala 1:1
Mången åsikt är dock skälmaktig och vill snöpa denna tillfyllest varande töre.
Den intellektuella nivån på den här tråden alltså...
Läst 89896 gånger dessutom.
Denna libertin kan leda till multimodalitet som dock icke en litteratör kan laborera med.
Ja, lite Midiokert har det varit.
Lamentationen på MIDI är lapidariskt en kvelureration, med inverkande krasleter.
Fanns det inte nån ûberkucko på afrikanska musikministeriet, Midi Admin?
Nej!
Aj! Inget man miditerar till direkt!
Med en konflux kan man som halvmessyr konstatera att vår horg har anlöpt
göteborgaren: Va e de mé dej
Buu!
Hugsvalelser är habila och framgent klara att avyttras.
Jisses va jobbigt detta MIDI folk

De veta ju icke vad de tala?????
Hursomhelst, kul att tråden hålls vid liv!!!!!!

h. johan