Forum > Demolåtar

OceanMusic - The Compass

(1/2) > >>

oceanmusic:
Återigen till lästen, lite naturmusik. Inspiration från lite här och var, inte minst från "kokboks-tråden".
GPO och Kontakt rakt igenom.

LÅTNAMN: The Compass
GENRE: Music of the Nature
LÅTLÄNGD: 5.21
KOMPOSITÖR: Ocean Music
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE: Some Birds
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3   

Innan några har hunnit kommentara, kommer det en ny version här:

The Compass II

Lite fix med intro och stråkar

MaxB:
Inte rysk men gärna japansk musik vill jag säga. Inte visste jag att du var en sån hejare på så många instrument. Nu har vi harpa, nån slags stråkinstrument, fågel, med mera.

Jag tycker ver II är god!

oceanmusic:

--- Citat från: MaxB skrivet 16.09.2008, 18:18:05 ---Inte rysk men gärna japansk musik vill jag säga. Inte visste jag att du var en sån hejare på så många instrument. Nu har vi harpa, nån slags stråkinstrument, fågel, med mera.

--- Slut citat ---

MaxB, tack för din lyssning och återkoppling!  :)

Multiinstrumentalist? Multisamplingsutnyttjare kanske...  ;)

MaxB:

--- Citat från: oceanmusic skrivet 17.09.2008, 10:07:18 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 16.09.2008, 18:18:05 ---Inte rysk men gärna japansk musik vill jag säga. Inte visste jag att du var en sån hejare på så många instrument. Nu har vi harpa, nån slags stråkinstrument, fågel, med mera.

--- Slut citat ---
MaxB, tack för din lyssning och återkoppling!  :)
Multiinstrumentalist? Multisamplingsutnyttjare kanske...  ;)

--- Slut citat ---
Huvudaken att du är inspirerad och vet hur instrumentalisten hanterar sitt instrument.
Harpisten måste andas in ibland och stråkisten måste vila rösten under inandning.  :unsure:

oceanmusic:
Ja eller något...  ;)

Om man tar sig tid att levandegöra instrumenten, tror jag att det kan riktigt, riktigt bra men ojojoj vad tid det tar...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion