Forum > Färdiga produktioner
Perrra - Do you believe in love
perrra:
--- Citat från: Anders skrivet 03.04.2007, 12:44:16 ---Mm, gillar både melodin och texten. Föredrar när du sjunger på svenska men om nån
från Idol ska pröva så e ja väldigt nyfiken på resultatet. E de han Balla-da-li-Andreas?
:D
--- Slut citat ---
hahahaha... Ja det är han!!! ;)
Nä det är en kille som heter Albin som gick till slutaudition men kom aldrig till final.
Ska bli intressant.. ska bara sänka hela låten nån eller några tonarter så den passar honom.
Tack för kritik!
/Marcus
Keyllen:
Riktigt proffsigt. För mig som inte är så inne i ljudvärlden än, låter det tillräckligt bra för att passera som riktiga instrument. Hitvarning på den här låten och som nämnts, din röst skämmer inte för sig heller.
Good work!
Linkowich:
Hoppar över ljud&mix&sång eftersom allt ska bytas ut.
Om Albin bara har hälften av Darins sängkammarblick så ska det här nog bli en riktig hit bland 11-åringarna. :)
Harmonica mike:
Tjena.
Här har du nåt riktigt bra.Melodischlager vinnare så det skriker om det! Men..texten blir forcerad under några passager,ta bort nåt ord här och där och försök att få det att flyta utan plötsliga utbrott av snabba fraseringar som rycker sönder flytet i låten.Leta upp lite synonymer och skippa några ord så är detta ett färdigt verk klart för studio inspelning.
Mycket bra jobbat!
Mvh
Harmonica mike
perrra:
Wow.... Jag citerar inte alla då det blir många inlägg.
Men tack så hemskt mkt.. Det är nämligen så här att låten är skriven från hjärtat typ. Kärade ner mig i en brutta och skrev låten till henne... Så allt är gjort med äkta känsla typ.
Nu gick det visserligen åt helvete med henne ändå haha, men låten finns ju alltid kvar som tur är.
Hon grät iaf när hon fick den, och det va ju ett bra tecken ;)
Jag är själv skitnöjd med låten och det finns lite bolag som har hört av sig o så. men vi får se när den blir färdigarrad =)
TACK!
/Perrra
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida