Forum > Demolåtar
Åsa S - Älskade barn ( Ny version 2008-09-20)
Kornstad:
Hej på er!
Åsa S hade ju tidigare skapat en tråd för denna vackra dopsång, med en länk till en annan sida.
Jag har nu arbetat om pianot en hel del, men valt att behålla det som hon spelar i refrängerna för att ändå ha kvar hennes känsla i låten. Hon kan ju inte lägga upp filer i halvfärdigt på KR idag, så därför skapade jag nu en ny tråd för att för min egen del få lite feedback.
Det är nu en tjej i Scottland som ville ha denna på sitt dop och jag har därför försökt att få till den någorlunda så att de skall kunna använda den, även om den inte är riktigt klar. Någonting känns dock "fel" i mina öron men jag kan inte komma på vad det är nu.
Dividend:
Det går inte att spela upp den i spelaren ;-/ TEstar att ladda ner....
Nope... "bifogad fil finns inte"..
Kornstad:
Nu fungerar det! Tog bort Å och Ä i titeln så gick det.
Sorry, missade att testa efter jag lade upp den.
ÅsaS:
Kornstad - du är en klippa! Jag tycker att det är fantastisk.... om jag får säga det själv! :D
TACK!
stajo:
jo jag har hört denna förut :)
tycker denna versionen får melodin att glänsa ännu mer. Jättefin låt som kommer passa perfekt.
Vet inte om jag tycker något låter fel. Sedan har jag inte riktigt förstått om låten skall spelas upp live eller denna versionen skall spelas via dvd typ?
Tycker det är bra att den inte är överarrad men saknar ändå något ljust violin eller något i refrängen för att höja den ytterligare.
typ såhär kunde det låta när jag inte kunde låta bli att testa till denna vackra melodi :) http://www.speedyshare.com/127922192.html
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida