Huga - svar av både Mahan och Iken på mindre en typ en halvtimme känner mig hedrad....
Ja lite surt är det men jag tänkte att det får vara var egentligen ute efter hur man ska processa sången - låten tycker jag nog inte är något speciellt alls faktiskt så top ten Mahan tja jag har väl inte släppt mer än tio här så ok. 
Vadå replokal och Rickenbacker Iken - vad händer ? Berätta.....
Eko
Har återfått kontakten med en gammal klass och bandkompis,vi har börjat lira och skriva musik ihop
igen efter 30-år......
i morgon skall vi sätta sång tillsammans på en Bob Dylan aktigsak,tvåstämmigt,typ Eagles....Jag fick en slaskmix för typ 1,5mån. sedan,fixade Trummor,bas,slideguror,mixade,trixade.......Vi hade kul helt enkelt.....Nu är backingtracket klart med Hammond,solon och allt,bara sång kvar.......Jag har inte varit i en replokal på 30-år Eko........Och att plugga in basen i en 300w JB-labs med en 6*10'' + en 2*15'' blir jävligt kul.......och högt....

Dessutom testa en 70-tals aktig grej,där kommer Basen in..... Allt detta tack vare Stay Friends,vi bor nästan grannar,han i Rissne,jag i Kista........3km ungefär........

i bland är världen tack o lov jäkligt liten.....