Forum > Färdiga produktioner
Perrra - Ensam Kvar Igen
perrra:
Haha... Tack alla som svarat :)
Jag håller till i en studio i Skara som innehåller 2 stora studiorum + mitt egna studiorum som är en mindre variant... Faktum är att när man är med på dansbandsinspelingar så körs ju sjukt mkt i midi när man väl gör skivorna... Bas, Guror, Trummor körs ju oftast live.. även kanske trumpet/sax men resterande görs ju mkt i midi... Nu postade jag ju en låt som är 100% midi, men jag ska som sagt ordna med riktigt arr för att se hur det kan bli ;D
Dansband är så jävla ball =)
/Prra
Kenta K:
dansband är kul o jobba med! Det är svårt att inte lyckas! :lol:
Brorsan spelar i ett norsk "dansband" där dom är en som sjunger, en på bas, och en på gura. Resterande spelar brorsan på sin synth. En riktigt bra synth til 40 papp, men ändå, det låter riktigt dansband. Haha. :D
perrra:
--- Citat från: Kenta K skrivet 03.04.2007, 18:35:25 ---dansband är kul o jobba med! Det är svårt att inte lyckas! :lol:
Brorsan spelar i ett norsk "dansband" där dom är en som sjunger, en på bas, och en på gura. Resterande spelar brorsan på sin synth. En riktigt bra synth til 40 papp, men ändå, det låter riktigt dansband. Haha. :D
--- Slut citat ---
haha.. jaaa.. dansband är så kungligt :D Hur man än gör kan det bli bra ju.. patetisk text så är det som gjutet ;)
Tackar!
/Perrra
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida