Forum > Demolåtar
Nose Cream - Pullover
Aettan:
Jag tycker loopen funkar gott men det kanske behöver meckas till lite volymer undervägs man får en upplevelse av att det är fullt ös på den hela tiden. I övrigt så finns det inget att anmärka, kort sagt det här är bra helt mina toner överlag utan prut. Synd att ni la ner bandet för det här låter mersmak i allra högsta grad.
oceanmusic:
Wernborg, tack för svaret. :) Dock saknar jag gitarren i sig själv... ;)
Wernborg:
--- Citat från: oceanmusic skrivet 24.09.2008, 22:18:54 ---Wernborg, tack för svaret. :) Dock saknar jag gitarren i sig själv... ;)
--- Slut citat ---
Vet inte. :lol:
Välj någon av följande:
Fender Stratocaster
Ibanez SA260
Epiphone Joe Pass
Om jag skulle gissa så chansar jag på Ibanezen.....
:wacko:
mahan:
Tjou Wernis!
Snygg jazzprogg på gång, synd att det blir den sista med Noskrämen....
Och du kan väl tänka dig vad Obbnäs trummel och skrammelavdelningen tänker om trummorna.. Mesta redan sagt om dom, men dom sticker nog lite mycket ut hela vägen och kompet (trumkompet) blir väldigt långtråkigt, smittar av sig även på resten av låten. särskilt baskaggen pumpar på för häftigt, lindra lite på kompressionen, fast jag vet ju att du älskar kompresser :D
Annars är detta ett skitsnyggt jazzklubbjam med gott lirade saxar, även arrade i stämmor, gillas!
Bra början och snyggt slut på låten, lite mer varianter på trummorna så blir detta mycket mer intressant!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida