Forum > Färdiga produktioner
Lådan - Nigthplay
Dividend:
hehe, jag bara associerade fritt. Lät lite knarkigt, tror jag jag tänkte (ingen som något dåligt)
Lådan:
--- Citat från: Dividend skrivet 23.09.2008, 16:23:53 ---hehe, jag bara associerade fritt. Lät lite knarkigt, tror jag jag tänkte (ingen som något dåligt)
--- Slut citat ---
Mycket Mjöl(igt) :P
Vadå fins det knarksvampar? :unsure: :wacko: :wacko: :blink: :wub:
mahan:
Tjou Låddan!
Jäkla snygg låtidé som dock behöver lite skruvas på ännu, nivåerna framförallt. Aom andra redan sagt så tar leadsynthen livet av resten!
Och så saknar jag ett botten, typ en bas synth eller en djupare baskagge som kunde ge lite mera spark åt låten och kunde få mig i trans kanske! :D
Not bad at all,
lite till och du är i mål! :)
h. johan
Lådan:
--- Citat från: mahan skrivet 25.09.2008, 00:12:03 ---Tjou Låddan!
Jäkla snygg låtidé som dock behöver lite skruvas på ännu, nivåerna framförallt. Aom andra redan sagt så tar leadsynthen livet av resten!
Och så saknar jag ett botten, typ en bas synth eller en djupare baskagge som kunde ge lite mera spark åt låten och kunde få mig i trans kanske! :D
Not bad at all,
lite till och du är i mål! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Tack.
Till er som lyssnat o gett mig feedback till det jag gör.
Käns roligt och givande!
Föresten, så ligger det nu en "masterad" version av den om man nu kan kalla det så, på http://barnavpixlar.se/tj/ under demos.
Tror att vissa problem är borta nu, jag är iaf nöjd!
Tack o bock!
Kenta K:
Tycker det låter som när jag är full och försöker göra värsta hit låten ... :blink:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida