Forum > Demolåtar
Kornstad - Gitarr/piano truddelutt
Kornstad:
Tack för alla kommentarer. Guran är äkta spelad av Guran själv, men pianot är tyvärr vst. Önskar jag hade ett sådant piano och sådan uppmickning hemma dock.... :( Fast själva spelandet är dock äkta. Där har jag fått släppa lös lite iaf. :D
Kör man det dessutom i hyffsad volym i monitorerna så blir det rätt skön känsla trots allt.
Emulator:
vackert :)
MaxB:
Stämningsfullt, jag gillar det!
mahan:
Jisses Kornstad!
Efter tredje lyssningen reser sig fortfarande raggen, stormskön låt, och arret som i sin enkelhet lyfter upp låten till sjunde våningen!
Och sen när nån ännu kan spela så snyggt som du (eller ni?) så är detta en fullträff! Blir ordlös nu, en sån härlig "truddelutt" :)
Till all tur hann jag inte höra versionen med elguran ;)
Jääkkelens fint jobbat!
h. johan
Kornstad:
Vad kul!
Min kära far hävdar fortfarande stenhårt att elguraversionen är solklart bäst, men för min egen del föredrar jag den sköna stämning som Gurans snygga ackelir ger ihop med pianoliret.
Tycker att de två kompletterar varandra nu på ett helt annat sätt.
Coolt att min lilla "truddelutt" kan ge någon ståpäls! Det är väl bästa betyget man kan få tycker jag nog. :D
Fast det hade inte kommit i närheten utan Gurans hjälp som sagt. Piano är väl ok att lira, men gitarr....ujuj...jag tränar och tränar men kommer ingen vart känns det som.
Tur det finns schysst folk här på forumet :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida