Forum > Färdiga produktioner

Karl - In the Corner

<< < (2/4) > >>

equality:
Gillar de irländska vibbar som gitarrliret ger. Fint med det stillsamma partiet i mitten och brytet sen tillbaka till grundtemat. Härligt!

Eddi:
Right in the head - smack  :D
Eko

karl:
tack alla...en ny mix med lite fix,högre trummor, ny sång på sina ställen,bättre balans?

Ny Mix

freddy:
Lyssnar på nya mixen nu. Kul att du gör något annat i denna låt. Strängljudet när du flyttar handen skär i mina öron på hög volym, alldeles för påtagligt.

Seek-partiet låter fan sting, nice.

Stämmorna som kommer på i slutet blir för dominanta tycker jag, man hör nästan bara dom i slutet.

Rörigt ibland med, svårt att urskilja instrumenten i mixen. Kanske kan separera dom mer i stereobredden?

Låter lite krystat för dig på dom högre tonerna, kanske backaup leaden med lite stämmor när du ligger högt i tonläge. Alternativt försöka sjunga lite annorlunda? I dom lägre partierna kommer din röst till sin rätt.

Låten gillas iaf och stuket är passar dig. Kul att höra lite annat från dig som sagt. Helheten är bra.

Eddi:
Nä senaste mixen var sämre än den förra, glitcharna blir jobbiga och din andrastämma har försvunnit - nooooooooooooo goood. MEN ljudets klarhet i andra mixen är bättre så kan du förena de tu så blir jag ju glad ju ( det rimmade)
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion