Forum > Färdiga produktioner
s.å.w.a - a glimpse of your eyes
stensdotter:
Stajo fortsätter att ösa ur sig kärlekslåtar - din brunn verkar vara helt utan botten mannen *ler stort*.
Härlig låt även denna gång.
Bra jobbat av alla inblandade, Åsa du sjunger bra :-) Skulle dock, precis som Marre, vilja höra dig i ett lägre register vid tillfälle. Du har en styrka i det högre registret eftersom du är van vid att röra dig där - det vore spännande att se vad du kan göra längre ner som sagt *ler*.
Aettan:
Skitbra alla inblandade, ännu en stark låt från södern. Herr Stajo är bra på det här, han glider fram i den här gengren lika obehindrat som på sin vindsurfingbräda och det låter bra oxå.
stajo:
MaxB
Jo jag håller ju med dig om instrumenten. Det är väl så det är sedan får man känna sig fram och kanske i framtiden, just nu är jag lite mätt och vill gå vidare med nya spår.
Det var iaf ett väldans skoj samarbete. Tack för kommentarer :).
stensdotter
jag är en jävel på kärlek... :ph34r: :D
Aettan
Hehe jo fast i år har jag inte sjösatt brädan så många gånger, börjar bli lite lat, man skall ju rigga och sådant. Försöker få till ett flyt så man kan falla av liksom.
Åsa:
--- Citat från: MaxB skrivet 15.09.2008, 22:36:03 ---
Sånginsatsen är stor och god. Din röst gör sig bra i ett stycke du gillar!
--- Slut citat ---
:D tack tack! Värmde gott!
--- Citat från: stensdotter skrivet 22.09.2008, 12:00:27 ---
Bra jobbat av alla inblandade, Åsa du sjunger bra :-) Skulle dock, precis som Marre, vilja höra dig i ett lägre register vid tillfälle. Du har en styrka i det högre registret eftersom du är van vid att röra dig där - det vore spännande att se vad du kan göra längre ner som sagt *ler*.
--- Slut citat ---
Tack :) och ja.. det vore rätt kul att prova sjunga en låt i en lägre tonart.. kanske en lugn låt då, jazzigt eller inte vet jag... Men det är ju upp till låtskrivarna här då, host harkel! Sant som du säger, helt klart bekvämast i högre register där man är van.. men det börjar kännas mer och mer bekvämt även lägre, vilket är väldigt kul! Du får väldigt gärna komma med tips & råd så du vet!
--- Citat från: Aettan skrivet 23.09.2008, 02:52:48 ---Skitbra alla inblandade, ännu en stark låt från södern. Herr Stajo är bra på det här, han glider fram i den här gengren lika obehindrat som på sin vindsurfingbräda och det låter bra oxå.
--- Slut citat ---
tack du! Jag är glad att få vara med, gillar ju stajos låtar :)
/surfa vidare Stajo :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida