Forum > Färdiga produktioner

s.å.w.a - a glimpse of your eyes

<< < (4/6) > >>

johan s:
vad händer här då smurf hits???eller e det fel på min data allt går ju i 180 knyck ju

johan s:
såja nu börjar det likna något ju hittade en länk på åsas sida istället som går i rätt hastighet.
kritiken nu då hm....få se....
pianospel av stajo ja det e ju som det e man blir aldrig besviken så klart o åsas sång ja va ska man säga helt underbart ju.trummorna e oxå väldigt bra inpassade tycker jag bara lite live bas som saknas ju annars mycket bra tycker jag

stajo:

--- Citat från: johan s skrivet 14.09.2008, 10:49:00 ---såja nu börjar det likna något ju hittade en länk på åsas sida istället som går i rätt hastighet.
kritiken nu då hm....få se....
pianospel av stajo ja det e ju som det e man blir aldrig besviken så klart o åsas sång ja va ska man säga helt underbart ju.trummorna e oxå väldigt bra inpassade tycker jag bara lite live bas som saknas ju annars mycket bra tycker jag

--- Slut citat ---

Haha gott johan men då tar du med en bas nästa vecka när du sjunger in nästa... ;)

johan s:
hade jag bara kunnat hade jag bara kunnat*S*
fan kommer på mig själv här nu att jag sitter o lyssnar igen o igen ju mycket trevlig låt faktiskt impad av dig kompis

stajo:
Har ändrat lite i basen på verserna + dragit ut bastonerna över hela låten.
Jag har ändrat pianoliret på verserna, försöker harmonisera mer med gitarren...
Jo och sedan höjt volymen aningens på trummorna. Minskat lite på elgitarren i andra versen.
Plockade lite med sången för att få den närmare men tyckte inte jag fick till det så gick tillbaka till det gamla.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion