Forum > Färdiga produktioner

djonas feat Åsa & jonnerstone - It would seem so real

<< < (6/6)

djonas:

--- Citat från: Zyan skrivet 06.09.2008, 20:51:52 ---Lite trött på EZ bara...Annars riktigt bra.
Skulle vara en ännu bättre med riktiga trummor.

Tycker lite variation på närhet mellan sångarna dock, men det är småsaker.

Fint och jämt förpackad. Bra mixad, känns som en helhelt, inte massa separata spår.

--- Slut citat ---
Hej Zyan!
Klart att det alltid är bättre med äkta varan men man får ta det man har. ;)
Tack för lyssning!
// djonas

djonas:

--- Citat från: Wernborg skrivet 07.09.2008, 01:49:05 ---Trummorna överraskade mig. Tyvärr. Dom brukar låta bra i dina alster. Väldigt platta på nåt sätt.
Mix i övrigt bra.

Låten som sådan var ett riktigt sömnpiller. Som en b-sida på en singel jag aldrig köpte om man vill vara elak. Som vilken låt som helst på P4 om man vill vara snäll.

Plinketiplonk gitarrerna var snygga och låtens enda behållning.

Instrument och sånginsatser U.A.

--- Slut citat ---
Tjenis Wernborg!
Jag gjorde trumkomp och i princip hela bakgrunden färdig för typ 6 månader sen. Har ju kanske utvecklats sen dess hehe. Kom på mig själv här att jag inte pillat nåt mer med trummorna efter det utan mest hållt på med arr och att mixa in sången.
Tack Wernborg, Ska kolla över drumsen igen. :)
// djonas

djonas:

--- Citat från: Memphis skrivet 07.09.2008, 13:29:42 ---Skitsnygggt!!  :wub: Grymt Jonas, Jonerstone och Åsa! Har inget negativt att påpeka, diggade detta helt. :)

Mvh

Memphis

--- Slut citat ---
Tack Memphis! :D

djonas:

--- Citat från: Vallhagen skrivet 07.09.2008, 14:00:05 ---Nja... Fan djonas du är FÖR duktig ibland tror jag... Här blev det fel kanske just därför... Ingenting skaver, låten passerar förbi som en hissresa till fjärde våningen. Lite b-sida som nån skrev:)

Alla insatser är klockrena, duktig sång, duktig prog och duktigt lir. Men det blev inget för mig ändå:)

tjing
Bengan

--- Slut citat ---
Tjena Bengan!
Haha jo det är nog kanske lite hiss över den men b-sida?...haha är den så kass.  :lol:  :rolleyes: :unsure:
Tack för lyssning!
// djonas

djonas:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 07.09.2008, 14:56:47 ---
När jag hörde låten (för 6mån sen ) så fick jag lite amerikansk västkust rock/pop känlsa och det var det jag försökte förmedla med den nära och lite laidback sången. Känslan av att en soft sommardag i LA cruisa fram med sin nercabbade SUV på den palmkantade vägen längs med beachen och denna låten på en behagligt hög volym.

Gött jobbat djonas  :D

--- Slut citat ---
Jag är där! ;)
Gött jobb själv, tack än en gång. :)
/ djonas

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion