Forum > Demolåtar

OceanMusic - Bossa Escuro Som (fd Key Notes)

<< < (5/5)

stajo:
gillar speciellt introt :)
annars är det snygg atmosfär som kryddas alldeles utmärkt med marres sång, men med en för mig aningens för svårtillgänglig melodi.
mkt bra ljudtest får jag ju säga

oceanmusic:
Hej alla! Ett snabbt tack innan jag går ner i källaren. Där ska det städas, köras handöverfräs och framförallt poppas Klaus Schulze och Tangerine Dream!  ;)

Vad kul med era kommentarer, det verkar som det finns potential i "testet" men lite fiff här och där kan det bli något.  :)

Dividend:
Som jag sa tidigare gillar jag soundet här, och ditt tonspråk känns (ganska) unikt på nåt vis ;)

Nåt slags mix av musikgenrer/artister jag får återkomma med en lista över ;) . Marr gör ett grymt jobb här, sjunget med känsla..
Mer rytmiskt och "standard" kanske än det brukar vara ;), men det funkar mycket väl!

Det är mitt helhetsintryck.

oceanmusic:

--- Citat från: Dividend skrivet 06.09.2008, 18:57:41 ---Som jag sa tidigare gillar jag soundet här, och ditt tonspråk känns (ganska) unikt på nåt vis ;)

Nåt slags mix av musikgenrer/artister jag får återkomma med en lista över ;) . Marr gör ett grymt jobb här, sjunget med känsla..
Mer rytmiskt och "standard" kanske än det brukar vara ;), men det funkar mycket väl!

Det är mitt helhetsintryck.

--- Slut citat ---

Tackar och bockar Dividend! :-) Tänkte väcka denna tråd till liv igen då det kommer att komma lite nya versioner inom kort.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion