Forum > Färdiga produktioner

Freddy - Learn this way

<< < (4/5) > >>

Emulator:
Lyssnat lite till. Jag tror att låten skulle må bra av att starta typ med en instrumental refräng. Det blir lite sömnigt i början nu. Från första reffe och ut är den kalas.

Kanske är det den lite kaxigare sången på vers två som gör det? Kul åsa att du testar med olika röstlägen, gillar verkligen när det blir lite mer attityd i sången :)

Test o klipp ihop nåt sånt f reddan, bara på kul.

freddy:

--- Citat från: Dividend skrivet 31.08.2008, 15:19:06 ---Bra låt och sång. Lite mainstream ja, och då blir det ju lätt så här :)

--- Slut citat ---

Hm.. hehe, ja.. kul att du gillade låten. Tack för kommentar och lyssnande!

freddy:

--- Citat från: Emulator skrivet 31.08.2008, 15:28:23 ---Lyssnat lite till. Jag tror att låten skulle må bra av att starta typ med en instrumental refräng. Det blir lite sömnigt i början nu. Från första reffe och ut är den kalas.

Kanske är det den lite kaxigare sången på vers två som gör det? Kul åsa att du testar med olika röstlägen, gillar verkligen när det blir lite mer attityd i sången :)

Test o klipp ihop nåt sånt f reddan, bara på kul.

--- Slut citat ---

Om jag förstår dig korrekt så tycker du första versen är lite sömnig. Det tycker nog inte jag dock, den är lite softare på sången ja, men det ger en skön kontrast till vers två enligt mig då. Jag gillar också åsas lite kaxigare sång..

nåja, många arr-tankar på denna låt. Men någon variation av något slag blir det.

Tack för ännu en kommentar Emu! 

david.roennlund:
hello,

shysst popdänga, tycker kanske låten inte är jättekul, mne fan va bra du är på att prodda freddan :D
blir en väldigt bra helhel detta, kanske lite för tillbakahållen i kompet o sången.

:)

freddy:

--- Citat från: david.roennlund skrivet 01.09.2008, 00:14:44 ---hello,

shysst popdänga, tycker kanske låten inte är jättekul, mne fan va bra du är på att prodda freddan :D
blir en väldigt bra helhel detta, kanske lite för tillbakahållen i kompet o sången.

:)

--- Slut citat ---

Sången är jag nöjd med, så den delen struntar jag i :D :D

Kul att du gillade produktionen, känns skönt att man "går åt rätt håll". Logic är inte lika främmande längre, vilket är trevligt. Att du inte gillar låten får jag väl helt enkelt surt ta och acceptera :) skit då.

Kul att du ville kommentera och lyssna, trots att du fiskat fjordlax en hel dag och säkert är helt utmattad.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion