Forum > Färdiga produktioner

karl-Cloue

<< < (2/5) > >>

Åsa:
Mixen säger jag inget om.. det kan andra bättre, men jag ville bara säga att jag verkligen tyckte om låten! Och du sjunger ju så jäkla bra  :)

freddy:
Fin låt, aningen svårt för baskaggen också. Det kunde vara mindre anslag i den och mer bas liksom. Du sjunger bra som alltid, låter väldigt mycket Roine Stolt om din röst :)

Snyggt jobbat!

karl:
tnx Åsa och nice att du tycker om låten och tack ....för komplimangen...vi kanske kan sjunga ihop vad tiden lider??? / karl

tnx freddy...tror aldrig jag hört Roine Stolt sjunga för det är väl inte han som sjunger i FK? Ska greja till baskaggen / karl

freddy:

--- Citat från: karl skrivet 30.08.2008, 15:10:16 ---tnx Åsa och nice att du tycker om låten och tack ....för komplimangen...vi kanske kan sjunga ihop vad tiden lider??? / karl

tnx freddy...tror aldrig jag hört Roine Stolt sjunga för det är väl inte han som sjunger i FK? Ska greja till baskaggen / karl

--- Slut citat ---

Yes, men dom har flera som sjunger i FK. Men han är en av dom ja :)

Åsa:

--- Citat från: karl skrivet 30.08.2008, 15:10:16 ---tnx Åsa och nice att du tycker om låten och tack ....för komplimangen...vi kanske kan sjunga ihop vad tiden lider??? / karl

--- Slut citat ---

Ja gärna det! :D ^_^

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion